Po rozhovoru s Harrym jsem se vydal do pokoje. Dal jsem si sprchu a povzdychl si. Začal jsem přehrabovat oblečení ve skříni a pak se usmál. Moji rodiče tu už nejsou. Nemusím se bát ukázat, kdo jsem. Vytáhl jsem rudé krajkované kalhotky a natáhl si je ohnul jsem se do šuplkíku, kde mán crop topy. Uslyšel jsem za sebou zavrčení a rychle se narovnal. Otočil jsem se a uviděl Harryho jak ke mně predátorským krokem jde. Polknul jsem a zacouval. Moje záda narazily na skříň. Harry už byl u mě a chytl mou bradu.
,,Harry n-ne-" Nestihl jsem skoro nic říct než si jeho rty našly ty moje. Natiskl mě na stěnu a sám se potom natiskl na mě. Ruce přesunul na mé boky a já si připadal, že lítám. Jazykem se dostal do mé pusy a začal boj o dominanci. Je snad samozřejmé, že vyhrál. Dral stén za sténem ze mě a já byl celý rudý. Tohle ze mě nikdy před tím nevycházelo. Jeho ruce se dostaly k mému zadečku a já lehce danskočil. Toho on využil a vytáhl mě nahoru. Musel jsem obmotat nohy kolem jeho pasu.
,,Kurva Louisi. Jsi tak děsně sexy. Mám chuť tě ošukat tak tvrdě, že si týden nesedneš." Řekl, když se konečně odtáhl od mých rtů. Jeho rty byly napuchlé a rudé. Dokážu si představit, že tak vypadaly i moje. Po jeho slovech jsem cítil zvláštní pocit a musel jsem se trhaně nadechnout. Nakonec mě postavil a já si oddychl.
,,Přijď pak zase dolu zpěváčku." Řekl mi. No víc mi to nakázal, ale to je jedno. Přikývl jsem a dooblékal se. Nechci být ještě ošukaný, ale moc se mi líbí Harryho reakce. Cítím se hodně chtěný. Nakonec jsem si tedy vzal na sebe crop top s nápisem 'Daddy's' a uplé bílé džíny. Vím že ten crop top je hodně nevhodý, ale Harrymu se ho nebojím ukázat. Pomalu jsem došel dolu do obýváku a uviděl Harryho. Psal něco na mobilu. Došel jsem k sedačce a sednul si. Harry odložil mobil a podíval se na mě. Chtěl něco říct, ale zarazil se. Sjel mě pohledem. Jeho známé zavrčení bylo jediné varování, co jsem dostal. Ležel jsem na sedačce s rukama nad hlavou, které držel Harry v jeho ruce a tyčil se nade mnou. Zrychleně jsem oddychoval a koukal se mu do očí.
,,Ty to snad chceš zpěváčku. " Harry zavrčel a já rychle zakroutil negativně hlavou. O se jen usmál a sklonil se ke mně. Dravě si znovu vzal moje rty. Už to začínalo být normální. Krásný pocit mi to ale vytvářelo pořád.
,,Jsi si jistý?" Zeptal se s úšklebkem a já polknul. Jeho rty se dostaly na můj krk a já zavřel oči. Příjemný pocit se mi pomalu stupňoval. On zi zatím vytvářel značky a já věděl, že je budu muset schovat na zítra do školy. Najel na jedno mé místečko na krku a já zavzdychal. Nad tím se pozastavil a zůstal na tom místě. Vzdechy ze mě lítaly jeden za druhým a já stiskl pěsti.
,,H-Harry.. ne." Zašeptal jsem a on se jemně odtáhl. Znovu se přesunul na mé rty a dravě mě políbil a tím přerušil mé neschvaly. Nakonec se plně odtáhl a sednul si. Já se prvně musel uklidnit a pak jsem si teprve sednul. Harry se na mě díval s úšklebkem a já uhnul pohledem s rudým obličejem.
,,Řekni mi něco o sobě Louisi." Řekl Harry a já se zamyslel. Je to vlastně jedno, jestli o mně něco ví. Stejně jsem se s ním už zapletl. Navíc si vzal můj první polibek.
,,Nejsem moc zajímavý. Je mi 18 v prosinci 19. Mám rád zpěv a tanec. Moji rodiče se o mě nestarali. Felix je můj první a jediný pes." Začal jsem a všimnul si, že mě Harry pozorně poslouchal. Proto jsem se rozpovídal. Zjistil jsem, že Harry je vcelku vtipný a dokáže pochopit můj sarkazmus. Vylezlo ze mě, že nemám rád výšky. Harry se na mě zvláštně podíval ale pak se mu objevil na tváři zlomyslný pohled. Věděl jsem, že je to špatný a proto jsem se rychle zvednul a běžel rychle do pokoje. Harry vystřelil za mnou a rychle mě dohnal. Chytl mě kolem pasu a hodil si mě přes rameno. Rychlým krokem mířil z domu. Mlátil jsem ho do zad, ale asi to ani necítil. Hodil mě do auta a já si všimnul sousedky, která stála na chodíku a vyděšeně sw na nás koukala. Jen jsem ji nervózně zamával. Harry nastartoval a už jsme někam jeli.
,,Řekneš mi něco o sobě?" Zeptal jsem se a on se na mě podíval. Pak přikývnul.
,,Moje celé jméno Harry Edward Styles a je mi 24. Moje rodina neexistuje a ostatní tě zajímat nemusí." Řekl a já se na něho koukal jestli to myslí vážně. Když neprojevil náznak srandy, protočil jsem oči. Harry to uviděl a škubnul volantem. Rychle zaparkoval ke krajnici a chytl mou bradu. Přitáhl si mě a já na něho vykuleně koukal.
,,Být tebou už tohle nikdy nedělám, nebo tě ohnu přes koleno a dostaneš před zadek." Zavrčel a já s polknutím rychle přikývl. Pak se znovu rozjel a já si oddechnul. Vyvolalo to ve mně zvláśtní pohled a já si musel zklidnit svoje rychlé srdíčko. Opřel jsem se do sedačky a zavřel oči.
,,To...si...děláš...srandu..." Začal jsem, když jsem se podíval na místo, kam mě chce vzít. London eye. Londýnské oko. To snad ne! Podíval jsem se na Harryho, který se spokojeně usmíval. Všimnul jsem si, že mě nepozoruje a proto jsem nabral čáru.
Za několik minut mě táhl přes rameno do kola. Prosil jsem ho a nadával mu. Normálně bych si to nedovolil, ale výšky jsou můj konec. Mám to díky traumatu, který jsem zažil. Pokusil jsem se zabít. Skokem z budovy. Kdyby mě týpek nezatáhl zpět, už bych tu nebyl. Dveře se zavřely a já se nalepil na podlahu. Doslova. Sednul jsem si na zem a zrychleně dýchal. Byli jsme skoro nahoře, když mě Harry vzal do náruče. Vzpíral jsem se ale Harry mě nakonec uklidnil tím, že mě políbil. Byl to něžný polibek a já se do toho dostal.
,,Koukni se Lou." Zašeptal Harry a já se podíval. Byl to nádherný výhled. Užasle jsem koukal v Harryho náruči a cítil se spokojeně. Opřel jsem si hlavu o Harryho hruď a spokojeně vydechl.
ČTEŠ
Daddy, please
RomanceLouis je mladý kluk které to v životě nemá lehké. Jeho rodiče se o něho moc nezajímají a na vysoké je terčem šikany. Kamarády taky nemá a všude kde chodí má jen smůlu. Jeho vášní je ale zpěv. Jednou nemilou náhodou narazí na pohledného, ale děsivého...