Harry nás vedl k autu z mé 'terapie', když mě někdo chytl za ruku a rychle otočil. Vyjekl jsem a podíval se. Byl to nějaký chlap.
,,Tak ty jsi ta nová hračka." Stihl říct, než ho Harry držel pod krkem. Vyjekl jsem Harryho jméno a chytl jeho druhou ruku. Harry ho vraždil pohledem a pokud něco neudělám, tak to nebude jenom pohledem.
,,Jdi do auta Louisi." Řekl mi Harry a já polknul. Chtěl jsem něco říct, ale přerušil mě smích toho chlapa.
,,Jo kurvičko. Poslouchej svého pána." Dostal ze sebe a já se zarazil. Harry mě probodl pohledem a proto jsem se rychle dostal do auta.
Seděl jsem tam asi pět minut, než přišel Harry. Jeho výraz byl už klidnější a tak jsem si oddychl.
,,Zabil jsi ho?" Zeptal jsem se. Harry se na mě podíval a pak se kouknul na své ruce.
,,Ne." Zašeptal a já přikývl. Nezabil ho asi kvůli mně. Přesunul jsem se na jeho klín. Překvapeně se na mě podíval, ale neprotestoval. Spíše naopak. Dal ruce na můj pas a nasadil perverzní úsměv.
,,Děkuju." Zašeptal jsem a naklonil se, abych ho jemně políbil. Nechal ten polibek jemným. Pak si mě znovu přitáhl, když jsem se odtáhl a vzal si mé rty tvrději. Po několika minutách se odtáhl a oba dva jsme vydýchávali.
,,Bože baby. Ošukal bych tě tak moc, že by jsi tak nevinný výraz už nikdy nenasadil." Zavrčel mi do ucha a já se lehce zaklepal. Po zádech mi projel mráz. Nakonec jsem se přesunul na své sedadlo a už jsme mohli vyrazit. Nakonec jsme dojeli ke mně. Vylezl jsem z auta a šel si dělat kafe. Bez kafe nežiju. Potřebuju aspoň jedno kafe denně. Harry někam zmizel v baráku. Všimnul jsem si ho, až když jsem šel do obýváku. Nesl tašku ke dveřím, kde už další dvě stály. Byly všechny moje. Zmateně jsem se na něho podíval.
,,Nebudeš tu sám." Řekl mi a já to pochopil.
"Harry! Nemůžu jít k tobě. Navíc bych tu nebyl sám. Mám tu Felixe." Protestoval jsem, ale jeho pohled mě zarazil. Nebyl to ten pohled, který mě nutil si kleknout a prosit, ale pohled, kterého jsem se bál.
,,Nevydržel bys ani jednu noc. Říkal jsem ti, že se rozkřiklo to, že jsi se mnou." Řekl a nakonec vzal Felixovi věci. Že jsem s ním? Zarazil jsem se. To myslí jako... ve vztahu? Příjemný pocit se mi rozlil na hrudi a začalo mi zrychlovat srdíčko. Spokojeně jsem se usmál. Všimnul si mého pohledu a nechápavě se na mě podíval. Já však k němu došel a chytl okraj jeho trička u krku a stáhl si ho k sobě. Poprvé jsem inicioval dravý polibek. Byl z toho vcelku překvapený, ale za nějakou chvíli jsem neměl nohy na zemi. Měl jsem je okolo jeho pasu zatím co mě natiskl na stěnu.
,,Harry~." Zasténal jsem jeho jméno když mě kousl do krku a více ucítil než uslyšel, jak zavrčel. Vím, že ho tím více provokuju, ale hrozně mě tohle jeho chování vzrušuje. Zaryl jsem mu nehty do lopatek a nastavil mu krk. Po chvíli mě pustil.
,,Tady tě neošukám princezničko. Vychutnám si tě až doma." Řekl a já polknul. Nejspíš nenašel mé... nevhodné oblečení. Proto jsem se rychle vydal do svého pokoje a vzal si mou poslední tašku. Začal jsem do ní skládat mé... věci a oblečení. To zahrnovalo nadkolenky, kalhotky, košilky, obojky a další. Mám tu i jedny lodičky. Pak jsem si sbalil make-up a vydal se dolu ke dveřím. Harry už měl vše naložené v autě a Felix seděl na zadním sedadle. Došel jsem do auta a nasedl. Tašku jsem si dal pod nohy a on se na mě překvapeně podíval.
,,Co v tom je?" Zeptal se ale já naznačil, že je to tajemství. Pak už jsme se vydali pryč a já se opřel o okénko. Domy mi probíhaly před očima. Zastavili jsme a já koukal s otevřenou pusou. To nebyl dům... ale vila! Koukl jsem se na Harryho a viděl, jak spokojeně sleduje můj výraz. Vylezl a začal nosit tašky dovnitř. Já si vzal tu co jsem mě u sebe. Felix mě následova. Došli jsme dovnitř a já koukal na všechny strany.
,,A tady je naše ložnice." Řekl a otevřel dveře. Mě se rozbušilo srdce. Byl to obrovský pokoj. Uprostřed u stěny stála manželská postel. Velké prosklené okno bylo na straně, kde byla zahrada. Došel jsem až k oknu a díval se na ten výhled. Ruce se obmotaly kolem mého pasu a já se opřel do svalnaté hrudi. Začal mě líbat na krku. Nadechl jsem se a otočil. Dal jsem ruce na jeho hruď a lehce ho odtáhl.
,,Počkáš v obýváku?" Zašeptal jsem. Nechápavě se podíval ale přikývl. Pak se rozešel pryč.
Tak jo Louisi. Tohle zvládneš. Došel jsem k tašce a začal se v ní přehrabovat. Nakonec jsem vytáhl světle růžovou košilku, která byla skoro průhledná. Dal jsem si k tomu sladěné tanga. Natáhl jsem si bílé nadkolenky, když jsem se vyslékl a hodil vše na sebe. Doplnil jsem to bîlým obojkem kolem krku. Upravil jsem si vlasy a šel se namalovat. Make-up nepotřebuju, ale linky a řasenku pro zvíraznění mých modrých očí si dám rád. Doplnil jsem to jemně růžovou rtěnkou a lehce si přejel tváře tvářenkou. Pak jsem si došel pro moje lodičky. Nečekaně, byly růžové. Nadechl jsem se. Buď se mu to bude líbit, nebo mě vyhodí.
Nakonec jsem se dokopal a vydal se pomalu do obýváku. Mé lodičky klapaly a já se cítil velice krásný. Hrozně rád se feminizuju. Nikdy jsem nebyl dominantní typ. Došel jsem do obýváku celý rozklepaný. Harry něco dělal na mobilu.
,,Daddy.." Zašeptal jsem. Harry rychle odtrhl oči od mobilu a podíval se na mě. Chtěl něco říct ale zarazil se. Mobil mu vypadl z ruky a mě začaly užírat nervy. Líbí se mu to? Nebo né? Celý mě sjel pohledem a zastavil se na mých lodičkách. Vydralo se z něho zavrčení a oči mu vystřelily k mým. Z jeho pohledu jsem poznal, co nastane. Jen jsem nevědel, jestli jsem na to připravený.... a můj zadek taky.
ČTEŠ
Daddy, please
RomanceLouis je mladý kluk které to v životě nemá lehké. Jeho rodiče se o něho moc nezajímají a na vysoké je terčem šikany. Kamarády taky nemá a všude kde chodí má jen smůlu. Jeho vášní je ale zpěv. Jednou nemilou náhodou narazí na pohledného, ale děsivého...