6

1K 58 11
                                    

Probudilo mě bouchnutí dveří a já se rychle posadil. Viděl jsem, že místo vedle mě je prázdné. Když jsem po něm přejel rukou, bylo studené. Harry tu není už dlouho. Zvednul jsem se a šel si pro obleční. Vytáhl jsem bílé rifle, růžový svetr a červené vansky. Oblíkl jsem se a zamířil ke dveřím. Otevřel jsem je a vyjekl. Stál tam chlap velký jak hora. Překvapeně se na mě podíval.

,,Ty musíš být Louis.  Harry mě pro tebe poslal." Řekl a chytl mě za ruku. Táhl mě ven, ale já se vzpíral. Nakonec mě naložil do auta protože přiznejme si. Nemám proti němu šanci.

,,Kam... mě vezete?" Zeptal jsem se, když se řítil po ulici stovkou. Držel jsem se sedadla jak jen to šlo. Neodpověděl a pokračoval v jízdě. Zastavil nakonec před velkou budovou a hned mě vedl dovnitř. Všichni okolo byli v oblecích nebo v koženým. Polknul jsem, protože každý mě pozoroval. Dovedl mě k velkým dveřím, zaklepal a pak mě poslal dovnitř. Uvnitř sedělo 20 chlapů u dlouhého stolu a v čele Harry. Harry se na mě usmál a prstem mě pobídl k němu. Pomalu jsem k němu došel a on si mě stáhnul do klína. Políbil mě na krku a já zrudnul. Všichni na nás koukali a já se musel podívat do klína.

,,Je tu problém. Dnes ráno jsem dostal zprávu od jinačího leadra, že si půjde pro Louise. Na mojeho zpěváčka nešáhne. Proto se budete střídat v ochraně. Selžete a draze za to zaplatíte." Řekl Harry a já se málem zadusil. Rychle jsem se na něho podíval. On mě ale silně stiskl a v očích se mu zablesklo. Radši jsem tedy mlčel. Ti chlapi se mi postupně představili.

,,Nebojte se mladý pane. Ochráníme Vás." Řekl mi jeden a já se málem znovu zadusil. Mladý pane?

,,Děkuji." Řekl jsem vcelku s pevným hlasem a sám jsem se tomu divil. Normálně bych už asi vyšiloval a měl panický záchvat, ale Harryho přítomnost mě uklidňovala. Nakonec odešli a já se ocitl z nenadání zádama na stole a s Harrym přisátým na mých rtech. Zavzdychal jsem a zavřel oči. Asi bych si na to měl zvyknout, když jsem si tohle zvíře pustil k tělu.

,,Bože, byl jsi tak děsně sexy." Zavrčel a já se na něho nechápavě podíval. To už mě ale zase líbal a jeho ruka zabloudila ke knoflíku od kalhot. Stáhl mi je i se spodním prádlem. Tvrdnul jsem už jen z té představy, že by nás moho někdo načapat. Toho si ovšem všimnul a ušklíbl se. Pak ze mě serval i svetr a vzal mě do náruče. Postavil mě před velkou prosklenou stěnu a já se vyděsil. Sice jsme asi tak v patnáctém patře, ale i tak mě mohou lidé vidět. Zvlášť z protější budovy. Rukama jsem se o ní opřel a on mi rozkopl nohy. Díky tomu jsem na něj špulil zadeček a div se hrudí nedotýkal skla. Rukama přejel po mých ramenech, přejel přes hruď a pokračoval k bokům. Kousl mě do krku a začal dělat své značky. Jeho ruce stále směřovaly níže, až se jedna dlaň s prsty obtočila kolem mého přirození a pohladila ho. Stény jsem zadržoval tím, že jsem se zakousl do ruky. Tělem se mi rozlilo teplo a srdce mi rychle bušilo. Ruku od pusy mi odtáhl druhou rukou a pak ji přemístil na můj zadek. Zavřel jsem oči a pootevřel pusu.  Prsty přejel po mém otvoru. Pak si kleknul a já zrudnul. To chce-. Zarazil mě v mých myšlenkách, když jsem ucítil něco vlhkého na mém otvoru. Napnul jsem se a opřel si hlavu o sklo. 

"H-harry.." zavzdychal jsem, když jeho jazyk pronikl do mě. Začal s ním pohybovat a zkoumat mé nitro. Lehce jsem se rozklepal a začal pohybovat pánví proti jeho jazyku a jednou rukou směřoval k mému rozkroku. To mě ale Harry nenechal udělat a vzal ji do své. Pak se jazykem odtáhl a znovu si stoupnul. Byl jsem rudý a nepříjemně tvrdý. Měl jsem už slzy na krajíčku a chtěl jsem už ulevit. Harry se jen nademnou pousmál a políbil mě znovu na tělo. Dva prsty mi dal k puse. 

"Nasliň je." Řekl mi chraplavým hlasem a já se nad tím málem udělal. Naštěstí jsem to zadržel a vzal jeho prsty do mé pusy. No, nedivil bych se, kdyby si mě vzal znovu a znovu i kdybych se udělal. 

Jeho pořádně nasliněné prsty pak zaputovaly zpět k mému zadečku a jeden obkroužil můj stále vlhký otvor. Pak do mě pronikl a rovnou se nalepil na mou prostatu. Zaskučel jsem a zkousl si ret.

"H-Harry...b-bože...ta..m p-prosím." Zaprosil jsem rozklepaně a zavřel oči. Harry mé choulostivé místečko začal dráždit. Napnul jsem se jak struna a zakňučel. Lehce nad mým hlasem zavrčel a kousl mě do krku. To teplo se zvětšovalo a svaly v břiše se mi naply. Tušil jsem, že už budu.

"B-bože Harry. U-už... už!" Snažil jsem se ho varovat. Rychle odtáhl ruku a přejel druhou po mých zádech aby mě uklidnil. "Jak rozkošné." Zavrčel a já zavřel stydem oči.

Chvíli mě nechal se vydýchat. Pak jeho prst znovu zabloudil do mého otvoru a přidal se i další. Tak to pokračovalo, dokud jsem nebyl dostatečně roztáhlý.

"Vezmu si tě tolikrát, dokud nebudeš brečet a prosit o přestávku." Řekl mi Harry do ucha a já se napnul. Pak do mě pomalu vniknul a já zhluboka vydechl. Jeho pánev se začala pomalu pohybovat a já se trochu rozklepal. Bolelo to. Ale tak moc příjemně.

Začal zrychlovat dokud ze mě netahal ty nejhlasitější stény co jen mohl. Jeho přirození našlo mé místečko a zaměřil se na to. Dráždil mě jako tlačítko na výtahu a nenechal mě pomalu se ani nadechnout. Zaryl jsem si zuby do spodního rtu a otevřel oči. Ty se mi však protočily když najel na mé místo a zůstal tam. První vlna slasti mnou projela a kapičky bílého spermatu potřísnily okno předemnou.

Harry se jen zasmál a začal znovu přirážet. Vyjekl jsem a opřel si hlavu o sklo. Moje přecitlivělé tělo už protestovalo a já si pomalu myslel, že omdlím.

Pak se ale Harry dotknul něčeho co mého kamaráda přesvědčilo, aby se zase postavil. Netrvalo dlouho a já stál napružený jak struna a Harry mi drtil mou uzoučkou dirku dál a dál.

Blížil jsem se zase k vrcholu. Doufal jsem, že Harry už taky bude. Ale stále se jeho boky mlely v rytmu a necukaly sebou. Což naznačovalo, že vyvrcholení od Harryho se ještě nedočkám.

Poslední úder na mou prostatu mě odrovnal a kdyby mě Harry nedržel, už bych ležel na zemi. Přidal jsem další várku na okno a Harry se jen ušklíbl. Začal se znovu pohybovat a já se zděsil.

Co to se mnou teď bude?

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 05, 2019 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Daddy, pleaseKde žijí příběhy. Začni objevovat