Váratlan

44 5 12
                                    

Sziasztok!

Nos, egy ideje túl sok érzés kavarog bennem, túl sok különböző impulzus ér, ezért ezer féle versbe kezdek bele, majd megakadok velük, mert elhal a forrás, megváltozik az érzés.... Válságos állapot, de senki se keseredjen el, én sem teszem, fog ez még változni!

Addig is, boldogan jeletem be nektek, hogy bár (ahogy azt tudjátok) nem teszek ki díjakat már ezer éve, a minap Gwen_Black_ lepett meg eggyel, és mivel ő az egyik kedvenc wattpades írónőm, ezért ez a mai nap egy titkos kivételt képez... 😉

Emelett pedig ne haragudjatok rám, nem fogom szakszerűen követni az utasításokat sem, mivel nem tudom kinek tovább adni a díjat... :))

10 tény:

1. Imádom a müzlit és a laktózmentes tejet. Főleg így együtt.

2. 3 éve immár a reménytelen szerelmes szerepébe bújtam, de kezd alakulni valami végre....

3. Csellózom, gitározom, énekelek és ukulelézem. :D

4. Az énekkel kapcsolatosan benne vagyok egy zenekarban meg egy duóban. Utóbbival járjuk a kisebb pubokat és törünk felfele! 😉

5. Legjobban kocsiban tudok írni, vagy tömegközlekedésen.

6. Második nyelvem a gimnáziumban francia, imádom egyszerűen.

7. Szeretek mindent, ami csillog, egyszerűen vonzza a szemem.

8. LGBTQ+ (biszexuális, bár ez a biomból elég nyilvánvaló)

9. Mióta az eszemet tudom, orvos akartam lenni, de az utóbbi időben a pszihológia kezdett jobban érdekelni.

10. Betegesen rajongok Melanie Martinezért és a metrókért.

Válaszok:

1. Szereted a rockzenét?
Igen, de csak Melanie-t, aki bár véleményem szerint pop zenét csinál, ő alternatív rock-nak hívja magát.

2. Mi a kedvenc (nem Wattpades) könyved, és miért?
Hajaj, aki ismer, tudja, hogy erre a kérdésre nem tudok, nem is akarok válaszolni, mert 20-25 kedvencem van, mind más miatt. De nagyon szeretem, ha valami nehéz, komor, nyomasztó és elgondolkodtató, de közben az is meg tud fogni, ha valami életközeli és vicces...

3. Melyik városba mennél el szívesen?
Vancouver-be, ha olyat kell mondani, ahol még nem jártam. De nagyon érdekel Kanada meg Tokió is. (Kedvenc városom egyébként Jeruzsálem, Seattle és London)

4. Mi a kedvenc természetfeletti lényed?
Sellők, I guess? Igazából Lupin, de ez nem túl korrekt válasz... No meg bármi, ami tud gondolatot olvasni. 😉

5. Ha találkozhatnál a kedvenc hírességeddel és egy kérdésre őszintén kellene válaszolnia, ki lenne az, és mit kérdeznél tőle?
Három "kedvenc hírességem" van. Madelaine Petsch, Melanie Martinez és Tom Ellis. De mivel régóta érdekel, hogy Melanie tényleg megerőszakolta-e a volt legjobb barátnőjét, ezért vele találkoznék és ezt kérdezném meg.

6. Mit jelent számodra az írás?
Általában az álmaimból kiindulva írok. Az írás önkifejezés számomra, kiteljesedés, egy hely, ahol én koordniálhatok és dönthetek legjobb belátásom szerint. Ahol elengedhetem magam, és szárnyalhat a (nem létező) fantáziám.

7. Miért regisztráltál Wattpadre?
Szerettem volna megmutatni másoknak, ahol tartok, szerettem volna feljődni mások véleménye által.

8. Ha a HP univerzumban élnél, és szembejönne veled egy mumus, milyen alakot venne fel? Mivé változna a Commiculus varázsige hatására?
Ez érdekes lehet, de nem tudom megmondani, mitől félek a legjobban. Szeretteim elvesztése természetesen, meg az, hogy sikertelen életem lesz, és nem leszek önmagam... Meg a rovarok. De akkor talán saját magam jönnék szembe, egy kéretlen verzióban, és a Commiculus hatására a mostani önmagam lennék😂😂

9. Mi az a pozitív tulajdonság, ami a legjellemzőbb rád?
Empátia, azt hiszem. A legtöbb, hogy másoknak segítsek, jól legyenek, bízzanak bennem, számíthassanak rám. Szeretem mások drámáit megoldani, együttérezni. Néha beleszakadok, ha tudom mennyire fáj nekik, de szeretem átvenni. Együtt könnyebb.

10. Ha valaki azt mondaná, rajzolj egy fát, milyen lenne?
Egy szipla zöld fa indákkal, szép nagy lombbal és erős ágakkal, rajta én és a kedvenc lelkitársam❤️

Köszönöm a díjat és a kérdéseket, megtisztelő, hogy méltónak találtad rá a verseimet!

Ölellek titeket!

Verseim, novelláim gyűjteményeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora