Bugünkü başlıklarımızdan bir diğeri de bu :)
Şimdi size nasıl starlight olduğumdan bahsedeceğim. Siz de kendi starlight oluş nedeninizi yazar mısınız tam buraya :)
Başlayayım öyleyse. Arka planda Leo - Nowadays çalarken yazıyorum şu an bu satırları *.*
Kore dizilerini seyretmeye başlamıştım geçen sene çünkü boş zamanım vardı hem de bolca. Sonra kuzenim whatsaptan bana bir video gönderdi. Video aşağıdaki videolar gibi bir videoydu şu an hangisi olduğunu hatırlamıyorum.
Kuzenim bana başroldeki çocukların birbirleriyle kızlardan daha çok yakıştığını söylemişti. Videoyu seyredip de iki tane yakışıklı çocuk gördüğümde ben durur muyum hiç! Hemen seyretmeye başladım diziyi. Bahsettiğim dizi Moorim School bu arada. Belki çoğunuz duymuşsunuzdur.
Başlarda hangi çocuğun tarafını tutacağım pek net değildi. İkisini de seyretmek güzeldi. Dizi ilerledikçe farkında olmadan Hongbin'i sevdiğimi fark ettim. Ayrıca Hongbin'in güzel bir yüze sahip olduğunu moorim zirvesine çıktıklarında daha çok fark etmiştim. Çünkü güzel alnı ve kaşları ortaya çıkmıştı. Kesinlikle yakışıklı suratını saçlarıyla kapamamalı :)
Çocuğa aşık oldum desem yeridir :D Neyse sonra onu tuttum finale kadar ama başrol kızla olmasını istemiyordum tabi ki. Olması gereken kızla daha çok yakıştıklarını düşünüyordum zaten ama bunu sadece finalin son kısımlarında gösterdikleri için kızgınım. O ikisine daha çok yer vermeleri gerektiğini düşünüyorum. Neyse nasıl starlight olduğum kısımlarına geleyim ben :D