Bugünki bölüm Ravi'ye özel :D
Ravi sen neler yapıyorsun öyle ben hızına yetişemiyorum. Ravi biaslıların da bu duruma bayram ettiklerine eminim :D
En tatlı işbirliklerinden birine bakalım. Bir pepsi reklamı ancak bu kadar güzel çekilirdi bu kadar güzel söylenebilirdi.
Eunha'yı tanıyor muyuz? Ben klip çıkmadan önce tanımıyordum :O Gfriend'in ana vokali :) Öğrenmiş olduk :)
Böyle tatlı bir kız Eunha :) Klipte saçları daha kısa :)
Ve Ravi'mizin önce cool bir şekilde saçını geriye atışı ardından tatlı gülüşü *.* İkisi birlikte çok yakışmışlardı bence :)
Klibin 1 M olmasına az kalmış haydi seyretmeyen Starlight tayfa neredesiniz! Onların bu eğlenceli sevimli aşk dolu heyecan dolu klibini seyredelim. Ve sanırım Gfriend'in fandomu da Buddy! Buddy ve Starlight ikisi bir arada ne kadar da sevimli durdu *.*
***
Ravi'nin Chungha'yla beraber yaptığı düetten haberi olmayan var mı! Hemen gidiyoruz ve dinliyoruz değil mi!
Chungha hakkında fazla bir bilgim yok bilgisi olan buraya yazabilir :)
**
Ravi'nin Coldbay ile yaptığı düeti de biliyorsunuzdur elbette :) Coldbay'in de sesini beğendim dinledikten sonra. Sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum. Üstelik klibi yurt dışında çekmiş. İzlenmesi neden bu kadar düşük sorarım size Starlight -_- Biraz çabalayalım!
Bunların yanı sıra bir de Ravi'nin çıkardığı albüm var elbette! TUXEDO!
Dile dolanan türde bir şarkıdır kendileri ve hoşuma da gitti üstelik hele klip (Şuraya bilgisayardan yapamadığım bir alev emojisi koyalım)
Albümümüzün adı R.ook Book
Sizce de bu sefer tarzı çok değişik olmamış mı? Bence yakışmış. *.* Çiller çok sahici duruyor.
Coldbay ve Chungha ile yaptığı düet albümde yer alıyor :)
Şarkıyı izlediyseniz düşüncelerinizi alalım :)