2.rész

1.9K 98 7
                                    

Néhány pillanatig elnéztem Thor arcát, végül megállapodtam jobb szemén. Azaz a már nem létező szemén.
-Jól áll neked a szemfedő. - jelentettem ki, Thor nagy meglepetésére.
-Én nem kedvelem.
-Miért?
-Elrontja..az összképet.
-Szerintem még mindig lélegzet elállítóan festesz.. - suttogtam óvatosan felé pillantva.
Thor lehunyta a szemét és lassan megrázta fejét.
-Loki..ezt ne..
-Ugyan, miért ne?? - kérdeztem kicsit hevesebben mint terveztem.
-Nagyon jól tudod hogy miért ne. - Hangja ezúttal kemény volt, és kissé mérgesen is nézett rám.
De nem érdekelt.
Hitetlenül fel nevettem.
-Csak nem amiatt a Midgardi nő miatt?? Hogy is hívták?? Jane?
-Nem..ne keverd bele Janet. Neki semmi köze ehhez.
-Oo igazán? És akkor miért is megyünk arra a bolygóra? - hallottam amint hangom egyre jobban emelkedik, és eluralkodik rajtam az évek alatt felgyülemlett düh.
-Látod?! Ez az! Megint úgy próbálod alakítani a beszélgetést, hogy én érezzek a végén megbánást! És tudod miért ne, Loki?? Még kérdezed?
-Igen! Kérlek mond el! - kiáltottam vissza.
-Az utóbbi négy évben kétszer játszottad el a halálod, és ki tudja hányszor vertél már át! És nem tudom hogy meg tudok e bocsátani neked még egyszer.
-Hogy te meg tudsz e bocsátani?? Nem én vagyok az, aki elárult! Te voltál! De persze, miért is tudnád?! Az egyetlen akivel foglalkozol, az Jane! - Lassan teljesen elborították agyam az érzések, és emlékek. Ettől pedig, mindent kimondtam ami először az eszembe jutott. - Hát nem látod, hogy lehetetlen dolog után vágysz? Ő egy ember! Egy gyönge, szánalmas, ember! Te pedig egy Isten! Az a nyomorult nő, meg sem érdemel téged! Lehet, hogy amint a Midgardra érünk, megkeresem szépen és... - Mielőtt végig mondhattam volna, Thor megragadott a ruhámnál fogva, és a falnak vágott.
-Ha hozzá mersz érni...- szűrte fogai közt, továbbra is erősen nyomva.
-Akkor mi lesz? Megölsz? - Bátyám arca kissé kisimult, de még mindig nem engedett el.
-Az a baj veled Loki...hogy önző vagy és gonosz. Csak magaddal törődsz. Senki és semmi nem fontos neked..
-Te az voltál.. - vágtam közbe a suttogásnál alig hangosabban s akármennyire és próbálkoztam, érzelmeim végül kiültek arcomra. Vegyes szomorúsággal és csalódottsággal kutattam szemeit.
Fájt, mert szerettem őt, és ez alatt a négy év alatt, úgy látszott ő már régen nem érez hasonlót sem.
Eldobottnak éreztem magam. Akár egy régi játék, amivel játszadoznak egy ideig, végül pedig megunják és félre dobják.
Thor lassan engedett a szorításon, míg kezei leestek teste mellé.
-Jane sosem számított úgy Loki. Nem miatta megyek oda. - mondta halkan.
Pár pillanatos csend következett, ami egy örökké valóságig hatott.
Végül én szólaltam meg.
-Tudom, hogy most gyűlölsz.. meg is van az okod rá...de.. - Bal kezemet, lassan már szakállas, arcára simítottam. - Én..én nem foglak elengedni. Nekem..
Thor, ajkai lassan tapadtak rá az enyémre, lelkemben pedig abban a pillanatban hatalmas tűz gyúlt.
El sem hittem. Oly' rég óta vártam már erre. Oly' régen volt a legutolsó együttlétünk.
Túl régen.
Orromon mélyen beszívtam a levegőt, nyelvemmel pedig azonnali bejutást kértem, amit meg is kaptam.
Ő sem lustálkodott, csókolt ahogy csak bírt, mintha ez lenne az első és utolsó csókunk. Mintha holnap mindennek vége lenne.
Átkarolta derekam, és szorosan magához préselt.

Thorki FanfictionWhere stories live. Discover now