5.rész

2.2K 104 11
                                    

A rész 18+os jeleneteket tartalmaz, így elolvasásáért felelősséget nem vállalok :'))

Két oldalt megfogtam arcát, és lágyan megcsókoltam.
Thor végig húzta kezét oldalamon, majd rám markolva kicsit lejjebb kúszott testemen.
Végig csókolta nyakam, a kulcscsontomon haladt tovább, le a mellkasomig, a hasamig és végül, az ágyékomnál megállapodott.
Teljes hosszomon végig vezette nyelvét, hogy nagyokat sóhajtoztam.
Ezt megismételte még párszor, majd éreztem amint ajkait makkomra helyezi, nem sokkal később pedig szájával körbe ölel.
Kezemmel lejjebb nyomtam fejét, közben igyekeztem szabályosan venni a levegőt.
Thor ütemesen, gyakorlottan mozgatta fejét, én pedig szinte elolvadtam alatta.

Még mielőtt teljesen bele vesztem volna, a szája által nyújtott gyönyörbe, vissza mászott hozzám, és felhúzta lábaim.
Mélyen a szemembe nézett, majd lassan elkezdett belém ereszkedni.
Hamar mozgásba lendült, ám ez még csak hasonló sem volt a szűk, fél órával ezelőtti aktusunknak.
Ez lágy volt, érzelmekkel fűtött, romantikus, és igen kellemes.
Kezeimet fejem fölé húzta, ott pedig ujjait össze fűzte enyéimmel.
Szenvedélyes csók csatába kezdtünk, nyelveink csak úgy ropták a táncot.
Gyengéden bele harapott alsó ajkamba, majd meghúzva azt elmosolyodott.
Csípőjét jól eső ritmusban mozgatta, pár perc múlva pedig, egyik kezét kiszabadítva hímtagomat kezdte kezelésbe venni.
Kezét kicsit durvábban mozgatta rajta fel-le, minél jobbat nem is kívánhattam volna.
-Thor..- motyogtam halkan, közben pedig -már- szabad kezeimmel fenekébe markoltam.
Ő, nyakon csókolt, majd fülemhez közelített.
-Szeretlek..- suttogta alig halhatóan.
Testem apró ívbe feszült, ahogy a talpamtól a fejem búbjáig átjárt a gyönyör.
Thor néhány pillanat múlva követte példámat, s pihegve esett majdnem rám.
-Én is..szeretlek Thor. - mosolyodtam el fejét magamhoz húzva.
-Ugye nem hagysz még egyszer magamra..? - kérdezte homlokát az enyémnek koccantva.
-..Soha. - ígértem meg neki, s egy apró csókkal ajándékoztam meg.
Thor nem sokkal ez után kihúzódott belőlem, és mellém feküdt. Karját a fejem alá rakta, én pedig felé fordulva át vetettem rajta egyik lábam. Kielégülten feküdtünk egymás mellett jó hosszú percekig, néma csendben.
Fekete hajam cirógatva puszilt halántékon, engem pedig lassanként elnyomott az álom.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 06, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Thorki FanfictionWhere stories live. Discover now