3.rész

2K 94 4
                                    

16+os rész következik, szóval aki még nem múlt el, annak az olvasást csak saját felelősségre ajánlom.

Reflexből bele akartam túrni arany tincseibe, de természetesen nem igen sikerült.
Hiányzott a hosszú haja.
Thor kis híján leszaggatta rólam a ruhám, majd levette sajátját is. A nehéz páncél, hangosan koppanva esett a földre.
Egy pillanatra eltávolodtunk, én pedig végig húztam ujjaim izmos mellkasán.
-Hiányzott már ez a látvány. - mosolyodtam el, mire Thor felkapott és a nyakamat kezdte csókolgatni.
Meztelen testünk még jobban egymáshoz simult, és éreztem amint egyre jobban keményedek odalenn.
Thor, már merevedő férfiassága súrolta a fenekem, amitől csak még jobban felizgultam.
-Thor..- suttogtam a fülébe, mire csak halkan felmordult. - Csináld.
Nem kellett kétszer mondanom, Thor már bennem is volt, hogy a levegő is kipréselődött belőlem.
Beharaptam alsó ajkam, elszoktam a méretétől. Tulajdonképpen mindenajta mérettől. Az utóbbi időben, csupán pár férfival, ugyanakkor megannyi nővel volt dolgom. És mondanom sem kell, hogy sosem én voltam a passzív fél.
Viszont, mikor Thorral voltam, minden esetben én maradtam alul.
Amit végül sosem bántam.
Thor egyre gyorsított, nem igen foglalkozva jelenlegi állapotommal. De nem érdekelt. Kedveltem az ilyesfajta brutalitást.
Átkulcsoltam ujjaim nyaka körül, és lehunytam a szemem.
Érezni akartam. Csak érezni.
Miközben egyre hevesebben lélegeztem, Thor ajkait ismét éreztem a nyakamon, mik pár pillanattal később már az én ajkaim ízlelték.
Csodás volt, de mégsem az igazi. Bár ahogy láttam, bátyám nem így érzett. Néhány perccel később pihegve furta fejét a vállamba.
Lassan le rakott, és az ágyhoz vezetett. Ott mind a ketten lefeküdtünk rá, szorosan egymás mellé.
Én Thor haját cirógattam, s így feküdtünk ki tudja meddig.
-Sajnálom, ha...az előbb durva voltam. - szólalt meg bocsánatkerő hangon.
Halkan felnevettem és felé fordítottam arcom.
-Egyáltalán nem bántam.
-Remélem nem okoztam fájdalmat.. - erre a mondatra már oda kellett fordulnom teljesen. Mi lelte?
-Thor..nem. Épp ellenkezőleg. - Nem értettem mi ez a nagy aggodalom.
-Akkor jó. - mondta végül.
Ismét pár perces csend következett. Míg végül Thor, a legzavarba ejtőbb mondatot ejtette ki a száján.
-Olyan gyönyörű vagy..- suttogta végig simítva arcomon.

Thorki FanfictionOù les histoires vivent. Découvrez maintenant