b e ş - no text

8.3K 415 157
                                    

Medya: Deniz

Şarkı: Son Feci Bisiklet - Düşman
🖤🖤🖤

Ege:

Bilinmeyenle aramızdaki garip muhabbet bittiğinde telefonumu cebime attım ve eve doğru yürümeye başladım. Tanımadığım birinden trip yiyiyordum.

Bugün nasıldı derseniz. Bokum gibi bi gündü.

Denizle yine kavga ettik. Neden her şeyin suçlusu benmişin gibi davranıyordu?

Annemle babam ben 10 yaşındayken boşanmıştı. Ben annemle kalıyordum. Biz 13 yaşındayken annemle onun babası evlenmeye karar verdi.

Benim derslerim onunkine göre daha iyiydi ve ona göre daha sevecendim.  Yani hep daha fazla şımartılan ben oluyordum.

İlk başta Denizle aramızda bir sorun yoktu birbirimizle çok fazla ilgilenmiyorduk. Ama gün geçtikçe Deniz bana kötü davranmaya başladı.

Her ne kadar Denizi sevmesemde babasını seviyordum, iyi bir insandı ve bana iyi davranıyordu. Ama maalesef 16 yaşımıza geldiğimizde onun babası bir trafik kazasında hayatını kaybetti. Annem ve Deniz yıkıldı. Zaten annesini 8 yaşında kaybeden Deniz'in iyice psikolojisi bozuldu ve tedavi görmeye başladı. Her ne kadar annem onu bırakmak istemesede o halasının yanına taşındı. Aynı okulda okumaya devam ettik fakat kimse aramızdaki meseleyi bilmedi, çünkü o istemedi.

Her fırsatı olduğunda bana sataşmaya devam etti, ona yardım edip onun yanında olmak istemiştim. Sonuçta onun babası benim babam sayılırdı. Beraber olursak belki daha kolay atlatabilirdik fakat Deniz'in anneme ve bana karşı öfkesi hiç geçmedi.

Burak'la ortaokuldan beri arkadaştık ve dolayısıyla Denizle aramızdaki konuyu biliyor. Birde Melis var. Melis Burak'ın kuzeni ve hiç anlaşamıyorlar.

Geçen seneye kadar Melis'de diğerleri gibi Denizle aramdaki konuyu önemsiz bir atışma gibi görüyordu. Melis'te Burak geçen sene üçümüz konuşurken bir anda ağızından kaçırınca öğrenmişti.

Hayatımda hiç sorun yokmuş gibi şimdide şu bilinmeyen çıktı. Kim olduğunu merak etmiyor değilim ama bunu ona belirtmeme gerek yok. Şaka yapıyor olabilirdi, yada gerçekten beni seven biri de olabilirdi. Hangisinin olmasın istediğimi bilmiyorum.

Eve girdiğimde annem suratımın halinden yine Deniz'le aramda problem çıktığını anlamıştı. Ama çok üstelememişti. Odama çıkıp zaten kulağımda olan kulaklığımı çıkarmayıp kendimi direk yatağa attım. Ve hiçbir şey düşünemeden uykuya daldım.

🌙

Düz yazı yazınca strese giriyorum normal mi?

Hatalarım olabilir o yüzden şimdiden özür dilerim 🖤

Bye 🥑

Avocado [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin