YB DEĞİL ÇOK ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLERİM

4.5K 150 60
                                    

Hello avocadocuklar, ne kadar uzun zaman olduğunu bilmiyorum ama OHA baya olmuş.

Bu notu yazmamın nedeni "yazar öldün mü yha" yada "yb ne zaman" başlıklı mesajlarınıza cevap vermek ve inatla NEDEN bölüm yazmadığım hakkında konuşmak.

Birincisi arkadaşlar EVET ÖLDÜM ve gömülmeyi bekliyorum hepiniz davetlisiniz cenazeme.

Bölüm yazmamamın sebebine geçersek her ne kadar üzerinden çok uzun zaman geçmese bile (ki geçti bu arada) bunca zaman sonra hikayeme baktığımda GERÇEKTEN ÇOK VE ÇOK UTANMAM.

Nasıl yazdığıma inanamıyorum ergenlik kafama vurmuş herhalde anlamıyorum yani o kadar garip bakıyorum ki okurken "bunu ben mi yazmışım" diyip telefonu fırlatıyorum.

Ama onun haricinde gerçekten zor bi seneydi benim için bir çok şey oldu, tüm hevesimi ve ilhamımı kaybettim galiba ama emin de değil gibiyim. (?)

Eğer inş bir gün utanmayı bırakırsam ve yazma hevesim tekrardan gelirse bu hikaye olmasa bile başka bxb hikayeler yazmak istiyorum çünkü bxb hikayeler olmasa ben bir hiçim anlıyor musunuz? dkdnlsxmlsmdldmdlöd

Taslakta bikaç tane hikayem var onları veya eskiden yayınlayıp çektiğim hikayeleri düzenleyip yeniden yayınlayabilirim. Ama tabii ki bunların hepsi benim gelecekteki mooduma ve ders yoğunluğuma bağlı. ;)

BU ARADA KİTAP 50K OLMAK ÜZERE size gerçekten nasıl teşekkür edeceğimi bilmiyorum. Çok çok mükemmelsiniz. ❤️❤️❤️

Beni düşünüp merak edenler ve mesaj atanlara ayrı ayrı teşekkür ederim. Yorumlarınızın beni ne kadar motive ve mutlu ettiğini bilmezsiniz. ❤️

Bu arada sabrınız beni şaşırtıyor ben bu kadar beklemezdim açıkçası. smcmslmxlsö

Ve ve ve hepinizden özür dilemek istiyorum benden bir cevap beklediğinizi biliyodum ve bu notu yazma nedenim de o zaten.

Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız gerçekten çok mutlu olurum.

Kısa sürede görüşmek üzere. Sizi seviyorum minik avokadolarım. 🥑🥑🥑
NDKSLSMXLSSPSLXL falan

^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Avocado [bxb]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin