YAZAR:plizzzzzz
ELEŞTİRMEN: serena_tsuki
Merhaba arkadaşlar! Şimdi Zihin Savaşları kitabını eleştirceğiz...Merhaba arkadaşlar ben Serena! Yeni bir eleştir ile karşınızdayım!
Kapaktan başlayalım.
Kapağın öncekine göre daha iyi olmuş ama kitapla alakası ne? Kitabın ismini bile yansıtmıyor. Dışardan bakılınca ne kadar güzel gözükse de kitabına uymamış. Bu yüzden beğenmedim.Tanıtım ise ideal uzunlukta ve bence güzel. Yeterince açıklayıcı olmuş. Merak da uyandırıyor. Güzel.
Yazım yanlışlarına geçelim. Ne yazık ki her ye yazım yanlışı doluydu ama genelde hep aynı hatayı yapmıştın. Ben de bir kaçını göstereyim dedim.
Öncelikle cümleye bağlaç ile başlanmaz. Ayrıca bağlaçtan sonra iki nokta konmaz. İki noktanın yeri orası değil ama iki noktadan sonra da büyük harfle başlanır. Yani sadece o küçücük kırmızı yerde bile üç hata var. Kötü olan ise bu hatadan çok var.
Burada da sayıları harflerle yazsan daha iyi olur. Ayrıca son da ki 'ben' kelimesi gereksiz hem sonda olduğu için cümleyi devrik yapmış hem de zaten fiile kişilik eki eklemişsin ona ne gerek var.
Bir de sonraki cümlede soru sormana rağmen soru işaretini unutmuşsun.
Sadece bağlaçlardan sonra değil, bir çok şeyden sonra iki nokta vardı. Nereden geliyor bu iki nokta sevdası...
Cümleye bağlaç ile başlanmaz!!!!
Her yerde geçmiş zaman eki kullanıp burada niye şimdiki zaman kullandın?
İşte yine o hata. Gördükçe deliriyorum. Sevgili yazarcığım bir an önce kitabı düzenlemeye al.
Bir de noktalama işaretlerinden sonra boşluk bırakmalısın.
Yazım yanlışları bu kadar değildi. Ben sadece ilk bölümdeki bazı yanlışları ekledim çünkğ daha çok kurguya ve anlatım tarzına değinmek istiyorum.
Anlatımın fena değildi. Sadece biraz sıkıcı buldum. Okurken sıktı biraz ama bölümleri bitirdikçe anlatım tarzında gelişme gördüm. Resmen kendini bu kitapla geliştirmişsin gibi.
Fakat betimlemelerin zayıftı. Karakterler nasıl görünüyor? Konuşurken nasıl mimik yapıyorlar? Bu sorularım cevapsız kaldı ne yazık ki.Kurgun ise...
Üzgünüm biraz klişeydi. Yani deneyler, sağ çıkan kişinin kazanması... Bazı kitapların karışımı gibi olmuştu açıkçası. Her kitaptan bir esinti buldum ama bu esintileri kurguda bulduğum için bu iyi bir şey değil. Yine de okunabilecek bir kitap. Bölüm sonları merak uyandırıyor.Umarım seni kırmamışımdır. Unutma eleştiri geliştirir. İyi günler!
Eleştirmenimizin bu kitaba verdiği ortalama puan ise;
6💥💥💥💥💥
Alınmayın, ama gerçekleri söylüyoruz. Eleştirileri dikkate alırsanız kendinizi geliştirebilirsiniz.
Sıradaki Kitap 📚: Zihin Süpürgeleri
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEST BOOK OF STARS
Random(İstek alımı kapalı) Kitabınızın objektif bir şekilde eleştirilmesini mi istiyorsunuz? O zaman BBOS sizin için biçilmiş kaftan. Gelin, hem kitabınız eleştirilsin hem ödüller kazanın. BBOS eleştirmenlerde oluşan objektif eleştiri yapan bir toplulukt...