2. Bölüm - HÖNK?! HANK?! HUNK?!

2.5K 223 48
                                    

Selaaam :DdD

Bu bölümü @zeykeri'ye ithaf ediyoruz. Umarım beğenirsin ^^

Multi'de restourantta karşılaşan iki adet atarlı yakışıklımız var. Kerem'in yüzünde yara yokmuş, ve üzerlerinde ki de normal kıyafetmiş gibi hayal edin piliss!

Multi'deki şarkıyı kesinlikle dinleyerek okuyun! Biterse tekrar başa sarın!

Keyifli okumalaaar ^^

..

Uzaylı bize gülümserken Zeynep'le ben birbirimize sarılmış ölümü bekliyoruz. Önce Zeynep'i alacak bunu biliyorum. Şuan sarılmam da öylesine zaten. İçeri adımı atar atmaz Zeynep'i bırakıp şu camdan atlamayı düşünüyorum! Tamam Can, düşün. Sen zamanında uzaylı filmi izlemiş adamsın. Uzaylıca bilirsin. Hadi koçum!

"A.. Ci, go da. Pışho va" Herkes bana garip gözlerle bakarken devam ediyorum.

"Ci ci uzay go bi doo!"

Uzaylının yüzünden gülümseme giderken istemsizce ürküyorum. Lan diliyle dalga geçtik diye Zeynep'ten önce beni öldürmesin bu! Yok yok! Olsa bile önüme atarım Zeynep'i.

"Can sen gerizekalı mısın?" diye fısıldıyor Zeynep kulağıma.

"Kanka dur, uzaylıca konuşuyoruz adamla."

''Ama,demin gülüyordu şimdi hiç gülmüyor.''

''Yanlış birşey mi söyledim ki, ben değil o söyledi valla.'' diyerek Zeynep'i işaret ediyorum. ''Ruhu içime girdi sanki ben konuşuyor muşum gibi yaptı ama aslında o konuştu!''

''Can! Yok valla ben konuşmadım!''

''Can,Zey, ehehe ne saçmalıyorsunuz?" deyip bize dönen Çisil'e omuzlarımı kaldırıp uzaylıya bakmamaya özen göstererek yerdeki fayansı inceliyorum. Aha bizim evde de vardı bundan. Zengin fayansı.

''Ben çöpünüz varsa, almak için geldim de''

Uzaylı türkçe mi konuştu az önce?

Ay bu devirde uzaylıya bile güven olmaaaz! Çöp bahanesiyle elime dokunup ışınlayacak tabii beni. Türk uzaylıdan ne beklersin ki zaten?!

''Uzaylı arkadaşım'' diyorum bir adım öne çıkarak.Ay bi aralar öyle bir dizi vardı demi? Ah eskiler,ah..''Hadi başka kapıya!"

O kadar cool'um ki uzaylı bile beni kesmeye başladı. Kes canım kes. Kesebildiğin kadar kes! Tabi yoktur sizin gezegende böyle yakışıklı çocuk...

''Ne?"

''Diyorum ki...''

''Caaan'' diyerek araya giriyor ve kolumu tutuyor Zeynep. ''Can bu, bu uzaylı değil,Can konuşma rezil olacağız''

Bir süre Zeynep'e baktıktan sonra kafamı uzaylıya çeviriyorum. Zeynep'i işaret ederek konuşmaya başlıyorum. ''Ne yaptın ona?!? Onu da etkin altına aldın degil mi? Zeynep uzaylı bu. Dost değil''

''Ne saçmalıyor bu ya? Deli mi?" diyerek Çisil'e dönüyor bu sefer çöp yiyen uzaylı.Bir uzaylıdan deli damgası yiyeceğim de aklıma gelmemişti hiç. Vaay be.

''Sen kime deli diyorsun.'' diyerek göğsümü kabartarak uzaylıya yürümeye başlıyorum ama sonra aklıma gelen şeyle hemen geri adım atıyorum. ''Ay! Dokunmadın değil mi bana? Hala dünya'da mıyım? Şükürler olsun!''

Hayat Şefim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin