4. Bölüm - Acım büyük yiğen!

1.9K 209 75
                                    

Selaaam :DdD

Multide'ki şarkıyı dinleyerek okumanız herzaman ki gibi tavsiye edilir. Bu bölüm için multi'ye koyacak bir gif veya fotoraf bulamadık,affedin.

Bu bölümü @bursinergirl'e ithaf ediyoruz. Umarım beğenirsin canım.

Keyifli okumalar :))

***

Bunların burada ne işi var ya ? Resturant'ın çalışmadığı günlerde ne çok kişi geliyor buraya ya hu?! Semra Teyze ile Uğur Amca'ya yazık yemin ediyorum. Ekmek arabası onların burası! Ne? Bir farklılık yaratım diye. İlla Ekmek teknesi olacak diye bir şey yok ya ! Ekmek arabası. Bak bunu sevdim. Can'la benim de ekmek arabam gitti. .. Battı resmen. Ben bunları yaşayacak ne yaptım? Ekmek arabamdı o benim. Acaba neden ekmek teknesi derler? Yani dediğim gibi ekmek arabası, ekmek uçağı bile olabilir. Ekmek vosvosu. Bak buda güzel oldu ama neden ekmek teknesi? Ekmek gemisi de olabilir aslında.

Tövbeee, nereden nereye geldim ben. Hepsini unutun baştan alıyoruz!

Neyse Zeynep, konuya dönelim. Aksel ve Melis benim ekmek arabamda yemek yiyen nişanlı çift değil mi ya? Eee o zaman. Yok artık! Evlenen çift Aksel Melis mi? Zeynep sen gerizekalı mısın? Restourantta daha çok bahşiş versinler diye samimi sohbet kurduğunda demişlerdi ya böyle . Ah, yaşlandık yemin ediyorum. Eee, bunlar evlenecekse. Kerem ne alaka?! Allah allah. Hadi Zeynep çözersin sen bunu. Şimdik. Kerem düğün kontrolcülüğü için geldiğine göre. . ya Aksel'in ya da Melis'in yakını arkadaşı ya da akrabası. Budur ya çözdüm!Çözdüüğm!

"Senin burada ne işin var?" diye soruyor Melis.

"Boşver Melis'çim ya . Ben de gidiyordum zaten!" derken yürümeye başlıyorum ama Aksel kolumu tutuyor ve gitmemi engelliyor.

"Ya kızım anlatsana. Hem sen İstanbul'da değil miydin?"

"İstanbul'daydım. Ama buraya geldim. Şimdi gidiyorum. Görüşürüz."

Tam gidecekken bu sefer Melis önümü kesiyor. "Neden geldin ki buraya ?"

Tam küfür edecekken vazgeçiyorum. "Ya işte.."

"Zeynep yemekleri ve organizasyon işlemleri yapıyor." diye araya giriyor Kerem. Hah ! Sanki sen olmasan ben anlatamayacağım. Kas hayvanı işte. 

"Aaa! İşte bundan sonra hiç bırakmam. Hayatta gidemezsin." Zaten gidemiyorum ki ! "Zeynep. Ne caydırdı seni bebeğim ya hayatta olmaz. Senin yemeklerin.. zevkin. Çok güzel. Lütfen. Evlenen Aksel ve ben."

Hadi canım!  

"Lütfen. Ne sinirlendirdi seni. Söyle." 

"Bu kas hayvanı !" diyerek parmakla Kerem'i gösteriyorum. Ehehehe ispiyonladım ehehe. Zeynep 22 yaşında mısın 10 mu belli değil. Tebrikler! Bizden çatal bıçak seti kazandınız!

"Ka-kas hayvanı mı?" diye soruyor Aksel gülerek. "Ne yaptın yine Kerem?"

"Ya Aksel.. "

"Abi!" diye düzeltiyor Aksel. Vaaay Kerem Aksel'in kardeşi mi. Eee? Niye Aksel bu kadar cılızken, Kerem hayvan gibi olmuş? Analarını babalarını merak ediyorum ha. 

"Ya bak . . ben aslında."

"Kerem.. Bey ! Yaptığım hiç bir şeyi beğenmiyor malesef . O yüzden , kendisine iletirseniz . . çok daha iyi yapan birileri bulsun! Ben istifa ediyorum. Ya da Can ve Çisil halleder!"

Hayat Şefim.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin