YENİ CİNAYET

14 2 0
                                    

Odessa: polislerden yeni bişey öğrendim. Duyunca şaşıracaksın.

Rüzgar: Neymiş o

Odessa: Atlas ve Salta ikizlermiş.

Rüzgar: Ohaa!!

Odessa: Bir sorunumuz daha var. Yanlış duymadıysam Salta yine bir cinayet işlemiş.

Rüzgar: Bir cinayet daha mı işlemiş. Bu çocuk yerinde duramıyor. Biz Salta'yı iyi kalpli diye korumuyor muyuz. İleride onu değilde katili korumaktan dolayı bizi içeri atacaklar. Ama Fırat bizim eskiden polis olduğumuzu bilmiyor. Kesin şimdi diyeceksindir, o kadar davaya karıştık bizi kökenimize kadar incelediler ama polis olduğumuzu neden bilmiyorlar diye. Cevabını vereyim. Bu çeteyi benim kurduğumu biliyorsun. Aslında mafya çetesi değiliz. Dışarıdan öyleymiş süsü veriliyoruz. Bütün üyeleri toplamadan herkesin polislik geçmişlerini sildirdim. Bunu nasıl yaptığımı sorma. Bu yüzden Fırat bizim polis olduğumuzu bilmiyor.
Evet asıl olayımıza gelelim. Cinayeti anlat lütfen

Odessa: Kurban yine bir kadınmış. Ama önceki cinayetin kurbanıyla ilgilisi var. İki kurbanda arkadaşlar ve aynı yetimhanede büyümüşler.

Rüzgar: Demekki bir sonraki kurbanımız yetimhaneden biri olabilir. Cinayet nasıl olmuş?

Odessa: kadının karnına bir bıçak saplamış ve iç kanamadan ölmüş. Cesedin ve bıçağın üzerinde parmak izi yokmuş ama dalga geçer gibi cesedin üzerine isim kartını koymuş.

Rüzgar: Kaşınmış.

Odessa : Hoşuna gidiyor galiba. Cinayet işlendikten iki saat sonra Salta "Cinayeti iyi işlebilmiş miyim?" diye polislere mesaj atmış. Tabiki mesajı attıktan sonra telefonunu kırmış. Sanada bir mektup bırakmış. Aşağıda buldum.

Mektubu açar*

Sevgili arkadaşım Rüzgar;

     Biliyorum. Beni merak ettin. Bu aralar bazı işlerim olduğundan arayamadım. Beni koruduğunuz için teşekkür ederim. İkizimle birlikte Rusya'ya gidiyoruz. Orada daha güvende olacağız.
                                                        Salta

Rüzgar: Kahretsin!! Atlasla beraber gitmiş. Yine Atlası elimizden kaçırdık. Verdiğin bilgiler için ayrıca teşekkür ederim.

Odessa: Rica ederim. Daha iyi bilgiler getirmeye çalışacağım. Sonuçta en yakın arkadaşım Fıratla beraber çalışıyor. Benim için çocuk oyuncağı

DEVAM EDECEK

Umarım aklınızdaki soru işaretleri azalmıştır. Okuduğunuz için teşekkür ederim

SALTA (AYNA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin