"Gencligin ve guzelligin gucune varin “demis buyuk kahuna
ANEM grubu gece yarisi bir araba festivali olan bumbum yarisina katildilar.her Nekadar nikki gelmek istemese de eski sevgilisi olan gio ordaydi ve oradan uzaklasarak evine gitmisti.roberto ise arkadaslariyla geceyi gecirdikten sonra uyumustu.
Hic beklemediginiz bir anda herseyi planladiginizin aksi yonde gittigini gordugunuzde her dakikasi onceden planlanmis hayatinizin paramparca olmasina sahit oldugunuzda hayat yavas yavas duzelmeye baslar.roberto isine gec kalir ve bir anda kalkarken,ayni zamanda nikki de kalkar hazirlanir ve motosikletine biner ve robertoda hazirlandiktan sonra arabasina biner ve isine dogru giderken yolda nikki’ye carpar. Neyse ki nikki ye birsey olmamistir ama robertonun arabasin biraz cizilmistir.birbirine bagirdiktan sonra nikki,roberto okula birakmasini ister roberto ise red cevabini veriri vermez nikki roberto’yu tehdit eder ve “eger beni goturmezsen polis cagririm”der robertonun baska bir caresi yoktur ve nikki ye arabaya binmesini ister.yolda giderken nikki nin sevdigi bir ask sarkisi baslar ve nikki ile roberto boyle tanisirlar.baslarda hic anlasamasalarda ilerde birbirine asiri dercede asik olacaklarini kim bilebilirdki.”buyuk asklar kavga ile baslar”sozunu en iyi bu hikaye anlatiyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gercek Ask
Romancegercek askin anlatildigi fransiz asiklarini anlatan guzel bir romantik metini iyi okurlar