Geceyi birlikte geciren ikili bir sonraki gunun sabahi nikki evine gitmeden once roberto’ya onu sevdigini soyler.bunu duymamazliktan gelen roberto tekrar soylemesini ister.ve nikki “kusura bakma ama seni seviyorum” der ve roberto nikki’yi oper.
Ne dusundugunuzu biliyorum cok romantik degilmi fransizlar romantik insanlardir.sevgililerine gonderdikleri telefon mesajlarinin yuzde altmisi askim veya hayatim diye baslar.ama iliskileri hep guzel gecmeyebilir.
Bir sonraki gun nikki roberto’ya ailesiyle tanistirmak ister ama roberto buna karsi cikar nikkinin israriyla roberto nikkinin ailesinin yanina gider ve kapiyi nikki nin annesi acar.ve roberto’yu eve alir.nikkinin annesi direct konuya girer roberto ise sasirir kalir.nikkinin annnesi nikki icin yatirim yapmak istemeleri konusunu acinca roberto ne yapacagini sasirir.cunku nikkinin annesi roberto’yu bir banka yatirimcisi sanar ve alexde nikki nin annesinin dedigi herseyi onaylar ve haber beklemesini soyler.roberto kapidan cikar cikmaz nikkinin babasi annesini arar ve bankadan sorumlu kisi bugun gelmiyecek sozunu duydugunda herseyi anlar.nikki sonra kizlarla bulusuruz ve olayi anlatir ve kizlar nikkiye uyan artik nikki sen onun bir kiz cocugusun sozunden sonra kizlarin yanindan gider.roberto ise sirkete gittikten sonra patronuyla konusur ve patronu projenin onaylanmadigini soyler ve 1 ayinin oldugunu soyler.roberto is cikisi kiz kardesiyle birlikte ogle yemeyi yemek icin bir lokantaya giderler.tam o sirada oradan nikki gecer ve robertonun yaninda bir kadin oldugunu gorur ve sinirinden robertonun arabasini tekmeler.bunu goren roberto yerinden firlar ve nikkinin yanina giderek olayi anlatir.bu olaydan sonra nikki evine gider ve annesinden buyuk bir tepki alir.bunun en buyuk sebebi roberto ile nikkinin arasinda 20 yas fark olmasiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gercek Ask
Romancegercek askin anlatildigi fransiz asiklarini anlatan guzel bir romantik metini iyi okurlar