sonrasinda nikki roberto’yu arar ve “bugun okul cikisi seni bekliyorum” der.roberto ise” tamam olur” cevabini verdikten sonra kapatir.
maria ve filipo tekrar karsilasir ve maria filipo nun onceden ona verdigi kekin parasini vermek ister filipo ise “hadi ama bir kek icin mi? sende kalsin” der.ve bir cay icmeye giderler.
Nikki ise okul cikisi Roberto ile birlikte tekrar motosiklet tamircisinin yanina gider ve yine kapalidir.nikki roberto’ya
-Beni bugun deniz kenarina gotururmusun”diye sordugunda roberto “hayir” cevabini verir ve nikkinin masum yuzune bakmaya dayanamayan roberto sonra onu deniz kenarina goturur.deniz kenarina vardiklarinda nikki ona tesekkur amacli masum bir opucuk verir.
roberto ise kendi icinden “Sadece tesekkur etmek icinde ama ne guzeldi diye mirildaniyordu.
Deniz kenarinin yaninda guzel bir oturma yeri vardi.nikki ve roberto birbirine bakip duruyorlardi.nikki kendi icinden “Hayir,daha henuz erken buzlari eritmek icin bir seyler yapmam gerekir”darken roberto ise “dudaklari ne kadar guzel”diye icinden soyleniyordu.birden nikki “bana is yerinde gecen rekabetten soz et” der.roberto ise soyle cevap veriyor”bir grup japon bir caramel urununu piyasaya surmek istiyor.benimde calisma grubumda iyi bir yontem bulmam gerekiyor”dedi.
Nikki ve roberto yavas yavas birbirini iyi tanimaya baslasada henuz erkendi.
Bir muddet sonra robertonun patronu arar ve” yarin saat 4’te urunun teslimati olacagini soyledi” roberto ise “tamam yarin urunu teslim edecegini soyleyerek kapatti” bu konusmadan sonra roberto sinirlenip ne yapacagini bilemez ve nikki ona “kendi evine gidip orada beraber calisalim”der ve roberto basta her nekadar “hayir” cevabini versede nikki onu ikna eder ve robertonun evine giderler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gercek Ask
Romancegercek askin anlatildigi fransiz asiklarini anlatan guzel bir romantik metini iyi okurlar