Neyse roberto nikki yi okula biraktiktan sonra direkt is yerine gitmisti.cunku bugun onemli bir toplantisi vardi.ofise vardiginda tanimadigi bir sahisla karsilasmisti.ve Marcelo ile tanistiktan sonra ikiside patronun yanina giderek.is konustular.isin konusu bir seker urununun hangi firmanin alacagi idi tam toplanti biterken nikki robertoyu arar ve “bugun beni okuldan al” der ve yuzune kapatir.caresiz roberto ise bunu yapmak zorunda kalir.toplantidan cikarken patron Marcelo ve Roberto’ya e birer asistan verir.marcelo’ya guzel bir kiz verirken roberto’ya andrea yi yani pietronun arkadasini onunla calismasini ister.her nekadar roberto fazla sevinmesede yapacak bir sey yoktu.
Is cikisi roberto nikki’nin yanina gider ve nikki nin motosiklet tamircisinin yanina giderler fakat tamirci kapalidir.roberto nikki’ye pekala genc bayan simdi eviniz nerde sorusundan sonra nikki:
-Bu sabah beni biraktin ama bana bir teklifte bile bulunamadin en azindan biraz dolasalim birbirimizi tanimis oluruz.dedikten sonra roberto olumlu bakar.ve –tamam hadi tanisalim,der.ve nikki’yi bir guzel bir lokantaya goturur ve ona guzel bir yemek ismarlar.
“Asik olanlar mutlaka bir yara alir”dedi De misset ama genelde bu yaralari unuturlar
Robero Sonra nikki yi eve birakip arkadaslariyla bir aksam yemegine cikar ve olaylari anlatir.pietro ise “cok sanslisin” diyerek.bu kiz seni sevebilir diye olayi kapatti.
Ertesi sabah maria makinadan kek almak isterken makine marianin parasini yutar ve oradan gecen filipo ona
-Yardim edebilirmiyim der.ve maria biraz utanir ve susar filiponun yardimiyla keki alan maria filipo’ya tebessumle tesekkur eder ve oradan ayrilir.
“Ask yildirim gibidir dusene kadar nereye dustugunu bilemezsiniz”der Henri Lacorte
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gercek Ask
Romancegercek askin anlatildigi fransiz asiklarini anlatan guzel bir romantik metini iyi okurlar