Hei folkens! før jeg starter med historien så vil jeg gjerne takke dere som leser historien min, det betyr utrolig mye . 138 lesere er veldig mye på bare noen få dager. Det hadde vært enda bedre om dere delte historien min folk dere kjenner som liker Austin Mahone eller Romantikk.
___________________________________________________________________________________
" Men hvordan skal jeg komme meg ut av huset?, hvordan vet jeg hvem som er hvem? eller for gudtskyld hvordan skal jeg komme meg ut av en brannfare?!", spørsmål fyker av gårde gjennom hjernen min. Jeg har alldri følt meg så, fortapt.
" Jeg hjelper deg, Christina" sier Austin som tyderligvis sitter under meg." Altså bare fordi jeg er tyderlig hvis er blidn betyr ikke det at jeg trenger å sitte på fanget ditt.", sier jeg med et glis. Det enese jeg trenger er en stav, jeg kan jo ikke vite om jeg går opp trapper eller ikke. Austin begynner å le, " Haha, jeg vet det. Men jeg tar ikke sjangsen" sier han og flirer. " slutt vi er jo bare hjemme hoss deg? hva gjør du når vi går ut'a?" sier jeg fornermet.
" vell, da sitter du i en rullestol. " , jeg gaper opp munnen som er formet som et O." du kødder nå? Jeg kan da gå men ikke se ". " du kan falle? Jeg vil heller l deg sitte i en rullestol enn å la deg gå, pluss, hvis du sitter i en rullestol så kan ikke fansen min angripe oss eller deg. " sier han mens han gir meg en glas med juice. " er det for min egen beste ?" sier før jeg tar meg en slurk av juIcen han ga meg. " vell i den tilstanden du er i no, ja ", sier han mens han drikker juicen. " jeg har den her å nå." sier han, vent? hva sa han? har han rullestolen? nå,her, hva?. Austin tar noen skritt fra meg og begynner å trille ut noe..
" her er den, den er fin. selv om du ikke kan se den da." sier han. Jeg reiser meg opp og prøver å finne noe jeg kan støtte meg på. før jeg rekker å si noe tar Austin meg i hånden og fører meg bort til rullestolen. " er du seriøs? jeg vill ikke, rullestolen får meg til å føle meg veldig syk når jeg faktisk ikke er " sier jeg skuffende. Austin tar hånden sin på skulderen min og gir meg en klem. " det går nokk bra.
أنت تقرأ
Never Again
عاطفيةChristina Delrota Christina er 18 Årgammel jente som flytter ofte med familien, hun bor sammen med foreldrene Sine, hun har ingen søsken , men ønsker det veldig, På veien til Amerika møter hun på en spesiell gutt. Selveste Austin Mahone. Hun får et...