A M B E R
Rick:"Vyčistíme blok B, my zůstáváme v C.."
Já:"Slyšeli jste Ricka.. Budeme žít v bloku B.. Rickova skupina nám pomůže.. Nepůjdete všichni.. Gary, Ell, Alice, Grace zůstaňte u Johna a kdyžtak pomozte ostatním.. Jasmine ty tu zůstaň.."
Jasmine:"Mami.. Já chci jít taky.."
Já:"V žádném případě.. Budeš hlídat Lisu.."
Rick:"Carle zůstaň tu s Jasmine a s ostatními.."
Carl:"Ale tati!"
Rick:"Jak jsem řekl.. Všichni ostatní pojďte.."
Vyšli jsme a já šla s Rickem vepředu..
Já:"Víš myslím si, že Jasmine by si mohla s Carlem rozumět..
Rick:"Taky mám takový pocit.. Oba jsou stejně tvrdohlaví.. Nic proti Amber.."
Zasmála jsem.. Měl pravdu..
Já:"Máš pravdu.. Takže v pohodě.."
Vešli jsme do bloku B a už se na nás hrnulo stádo.. Všichni jsme se drželi a zachvíli bylo po něm.. Museli jsem však jít dál, protože zde bylo ještě hodně míst, kde by kousáci mohli být..
J A S M I N E
Já:"Nemůžu uvěřit, že nás tady nechali.. Jsem dost silná na to, abych tu čekala, až se vrátí.."
Carl:"Nápodobně.. Vždycky musím být ten, co ostatní hlídá.."
Já:"Taky to tak mám.. Po smrti Laury se vše změnilo.."
Carl:"Po smrti mé matky taktéž.."
Já:"Carle.. Je mi líto co se stalo tvé matce.."
Carl:"Díky, ale nemusí.. No nechceš se podívat na mou malou sestřičku? Vlastně ukážu ti místo, kde bydlíme.."
Vyšla jsem za Carlem a ten mě zavedl do velké místnosti plné cel.. Šli jsme dál až jsme došli ke schodům.. Vyšli jsme nahoru a zamířili do jedné z cel.. Tam seděla na posteli blonďatá dívka a držela v náručí malou holčičku podobnou mojí malé ségře..
Carl:"Ahoj Beth, to je Jasmine.. Z těch nových lidí.."
Beth:"Ahoj ráda tě poznávám! Jsem ráda, že je tady konečně nějaká holka blízko mému věku, nic proti Carle.."
A začala se smát.. Vlastně všichni jsme se začali smát..
Carl:"Jo v pohodě.."
Já:"Ahoj jsem taky ráda, že je tady konečně nějaká holka, protože v naší skupině nikdo takový, jako ty není.."
Carl:"Vidím, že budete kamarádky.. No můžu si vzít Judith?"
Beth:"Ale jistě.."
Zvedla se a opatrně Carlovi předala novorozeně..
Já:"Ahoj maličká.. Já jsem Jasmine a tohle-"
Ukázala jsem jí Lisu..
Já:"-je Lisa.."
Lisa a Judith na sebe koukaly..
Já:"Mám takový pocit, že z nich budou něco jako sestry.."
Beth:"To si piš.."
Po schodech přiběhl nějaký chlap a něco řekl Carlovi.. Ten jen přikývl a bezeslov předal Judith Beth..
Carl:"Musím jít, vy dvě tu zůstaňte.."
YOU ARE READING
My sweet, beautiful Amber //negan
Fanfiction"Kde je moje dcera?!" "Ahh.. zlato věděl jsem, že se na ni zeptáš.. Lisa je vážně rozkošná.. " "Proč mě tak mučíš? Vrať mi ji! Co po mě chceš?!" "Co chci? Chci tebe moje sladká krásná Amber.." Start: 9.8. 2018 End: /