E L E V E N

51 3 0
                                    

Cestu autem jsem mlčela.. Radši.. Nechtěla jsem se na něj ani podívat.. Proč? Nebylo to ze strachu, prosím vás.. Takových chlapů už bylo.. Teda asi.. Tohle bylo hlavně z nechuti.. On naštěstí neřešil mou zamlklost a celou cestu hleděl před sebe řídil u toho.. Míjeli jsme stromy a zombíky, kteří se znuděnou a šouravou chůzí snažili dostat k jakékoli potravě.. Chvilku jsem přemýšlela, že nejjednodušší by bylo, kdybych zkusila vyskočit z auta, ale to jsem hned zavrhla.. Přece jenom mají Harryho a Daryla jako zajatce.. No však já už něco vymyslím.. Ale jakmile jsem začala vymýšlet mé plány k útěku, začaly se mi pomalu zavírat oči.. Přece jenom celou noc jsem nespala.. A nedostatek energie se na mě značně začínal podepisovat.. Ale i tak jsem se ze všech sil snažila nechat víčka otevřené..

Negan:"Můžeš spát jestli chceš.."

Trochu jsem se zachvěla, když na mě promluvil.. Nepromluvila jsem.. A i když jsem cítila jeho pohled na mě, žádný oční kontakt jsem nenavázala.. Negan se uchechtnul..

Negan:"Ovečka nám přestala bečet?"

Já:"Nejsem žádná ovečka!"

Negan:"Tady je ten přístup, který jsem čekal.."

Jen jsem se ušklíbla.. On si stále hraje tu svou hru, ale já ji zatím hrát nebudu..

Negan:"Vlastně.."

Jen to ne, pomyslela jsem si.. To bude zase nějaký bravůrní nápad.. A taky jsem měla pravdu..

Negan:"Když ti tak vadí přezdívka ovečky tak ti budu říkat kočka.."

Já:"Jen to ne.."

Řekla jsem si dost potichu..

Negan:"Cože? Budeš muset mňoukat více nahlas.."

Já:"Já nejsem kočka.."

To už jsem nevydržela a jen co jsem to řekla, podívala jsem se na něj..

Negan:"Ale ano jsi.. Moje kočka.."

Já:"Když už tak Harryho.. Tvoje nikdy nebudu.."

Negan:"Na to bych moc nespoléhal.."

Já:"To určitě.."

Uchechtla jsem se, ale hned potom zatočil volantem prudce doprava a vjel do lesa.. Musela jsem se chytnou dveří, protože takovou věc jsem nečekala.. Jak prudce sjel ze silnice, tak i prudce zastavil.. Jednou rukou mi silně stiskl bradu a otočil můj obličej tak, abych na něj viděla.. A v této chvíli vypadal dost naštvaně.. Dokonce i já jsem začínala mít trochu strach, ale ten jsem za ta léta dokázala výborně schovat za svou kamennou tvář..

Negan:"Tak hele kočko.. Něco si ujasníme.. TY patříš MNĚ.. Stejně jako Rick a jeho banda kreténů.. Nejsi Harryho, ale moje.. Nezapomeň, že jsi se sama obětovala za záchranu toho sráče.. Nejen, že jsi řekla, že pojedeš semnou, ale že se staneš i mou manželkou.. Z toho už se nevykroutíš.. Takže se podle toho začni chovat.. Navíc.. Mám sebou i toho tvého idiota.. Ne, že by tě měl nějak zajímat, ale tím, že ti na něm záleží je tě jednodušší ovládat puso.. Takže si ujasníme pár pravidel.. Za prvé budeš mluvit jen, když budeš tázána a jinak budeš mlčet.. Za druhé budeš mě oslovovat pane nebo Negane.. A za třetí budeš mě poslouchat.. Když cokoli porušíš, přijde trest a i když se mi dost líbíš, byla by škoda ti nějak ublížit.. Ženám neubližuji, to je moje zásada, ale vždycky se najde něco, co by byl tvůj trest.. A věř mi napadá mě dost věcí.. Rozuměla jsi mi?"

Mlčela jsem.. Jen jsem se na něj koukala vraždícím pohledem.. Neganovi se mé mlčení nezamlouvalo a tak mi bradu stiskl více a já bolestí sykla.. Více se ke mně nahl a zopakoval svou otázku znovu, ale s větším důrazem..

Negan:"ROZUMĚLA JSI MI?"

Já:"Ano.."

Negan se nad mou odpovědí, ale ušklíbl..

Negan:"Ano co?"

Přes zatnuté zuby jsem odpověděla..

Já:"Ano Negane.."

Vítězoslavně se usmál a svůj stisk uvolnil a jen se mi díval do očí.. A pak na rty.. Chvilku mi trvalo zjistit, co to vlastně chce udělat.. Pak mi to, ale došlo.. Sakra on mě chce políbit.. A co je nejhorší, že já se neměla jak bránit.. Jen jsem tiše řekla..

Já:"Opovaž se.."

On se jen usmál a natahoval se čím dal víc.. Začala jsem panikařit, protože jsem nevěděla jak se z jeho sevření dostat.. Když naše rty dělilo pouze pár centimetrů, ozvala se vysílačka položená těsně vedle mě..

"Pane? Kde jste?"

Negan zavřel oči, povzdechl si a než vysílačku vzal řekl mi..

Negan:"Pokračování později kotě.."

Na obličej mu opět přistál jeho slavný a nesmrtelný úšklebek.. Jen jsem se na něj zatvářila znechuceně a on se jen zasmál a přiložil si vysílačku k ústům..

Negan:"Ano Dwighte, nastaly menší komplikace.."

Přitom se na mě podíval..

Negan:"Ale vše je vyřešené.. Do hodiny budu ve Svatyni.. Jo a ještě něco.. Sežeň Sherry ať připraví všechno potřebné pro naši novou ovečku.."

Dwight:"Ano pane.."

Negan vysílačku zaklapl a položil ji zpět vedle mě.. Nastartoval auto a vrátil se zpět na cestu.. Cestou si mě nevšímal a broukal si nějaou písničku.. I když jsem se dost snažila neusnout, můj mozek měl jiný plán.. Ještě před tím než jsem se ponořila do světa snů, zapřísáhla jsem si dvě věci.. Nikdy nedovolím Neganovi, aby ublížil mé rodině.. A Neganovu hru začnu hrát taky, ale já ho porazím.. On ještě uvidí jakou šílenou ovci si to do své ohrady veze..

Čauteee! Jsem zpět s Amber.. Dneska je trochu kratší kapitolka, ale tak snad to nevadí.. Moje kamarádka to totálně žere a nutí (v dobrém) mě psát dál.. Tak jsem tady.. :D Doufám, že se Vám kapitola líbila a budu ráda za každé hlasování a komentář.. Jo a změnila jsem úvodní fotku příběhu.. Osobně se mi líbí více než ta předtím.. :) Mějte se hezky a příště ahoj!

Vaše savior_gurl



My sweet, beautiful Amber //neganWhere stories live. Discover now