A M B E R
S Rickem a Michonne jsme s autem jeli dál a dál.. Já byla stále zamlklá a nemluvila jsem.. A ani nechtěla.. Rick a Michonne to chápali.. Pak Rick zastavil a řekl, že nám došel benzín.. Museli jsme dál po svých.. Netušili jsme, jak jsme se dostali až sem.. Pak jsem se rozhodla promluvit..
Já:"Myslíte, že to přežili?"
Michonne:"Asi ano.. Jsou dost chytří a podle mě utekli hned, jak jsme zahájili střelbu.."
Já:"Doufám.."
Rick:"To bude v pohodě.. Problém je, kam teď půjdeme.."
Já:"Mohli bychom se snažit najít ostatní.. Nemáme tu mapu?"
Michonne:"Počkat.. Byla v autě.."
Michonne odběhla k autu a chvíli tam něco hledala..
Rick:"Myslíš, že je najdeme?"
Já:"Musíme věřit.. Když budeme věřit, podaří se to.."
Michonne se vrátila s mapou a rozložila ji na zem.. Všichni tři jsme si sedli kolem a začali zkoumat, kudy jsme to přijeli..
Já:"Koukejte.. Tady byla věznice a odtamtud vedou 4 různé cesty.. Kdyby šli tudy, tak se dostanou na tuhle křižovatku.. Což je našim směrem.."
Postavila jsem se a rozhlédla se..
Já:"Tudy!"
Ukázala jsem před sebe na cestu kolem řeky..
Rick:"Takže první zkusíme jít tam.."
Michonne:"Asi ano.. Sice ještě před tou křižovatkou mají odbočku vpravo, ale pokud si pospíšíme, můžeme je chytnout dříve než tam dojedou.."
Já:"Tak pojďme.."
Všichni tři jsme vyrazila vpřed.. A já doufala, že najdu svoji rodinu..
J A S M I N E
Já:"Sakra Carle! Musíme nějak najít ostatní.. Mou mámu a tvého tátu.."
Z věznice jsem utekla společně s Carlem a mou ségrou Lisou.. Kde by mohli být ostatní netušíme.. Vím, že tam s guvernérem byla moje kamarádka Sara.. Byly jsme nejlepší kamarádky, ale trochu se pohádaly a ona s námi nechtěla odejít.. Jak tam, ale klečela, vyměnily jsme si pár pohledů, které byly dobré.. Takže se vše zase urovnalo.. Každopádně jak všichni zahájili střelbu nestihla jsem zaregistrovat, kam zmizela.. Pak jsme s Carlem a Lisou museli opustit věznici.. Byli jsme, ale naštvaní, protože jsme nevěděli jak najít ostatní..
Carl:"To já vím Jasmine! A nemysli si, že se nesnažím! Můj bože jenže nevím, jak se dostaneme k ostatním!"
Překřikovali jsme se, až Lisa začala plakat a začala jsem slyšet pár kousáků.. Začala jsem uklidňovat Lisu a Carl šel zabít mrtvé.. Pak jsme se vydali na cestu..
Já:"No tak zkusíme jít prostě tamtudy.."
Ukázala jsem před sebe..
Carl:"Tak pojďme.. Třeba tam doopravdy někoho najdeme..
Já:"Žádné třeba! Najdeme je!"
Carl:"Pro boha jak to s tebou vydržím, to fakt netuším.."
Já:"Nápodobně.."
Šli jsme stále po silnici.. Pak jsme uviděli auta a rychle jsme zaběhli do lesa a doufali, že nás neviděli.. Ale k naší smůle zastavila přesně, kde jsme stáli.. Rozhodli jsme se běžet, až jsme doběhli ke stromu, pod kterým byla taková větší nora.. Carl si klekl..
Já:"Tak do toho nelezu.."
Hned pak jsem slyšela hlasy mužů, které se blížily čím dál víc.. Podívala jsem se zpátky na noru a Carl už tam byl podala jsem mu Lisu a sama se tam nasoukala.. Tady nás neměli šanci najít.. Hlasy se začaly ozývat blíž a blíž.. No hlasy.. Bylo to pískání.. Všichni pískali stejně, ale každý v jiné tónině.. Co to je za lidi, pomyslela jsem si.. Už se začali vzdalovat, když v tom Lisa začala plakat.. Snažila jsem se jí nějak uklidnit, ale to už v noře byla hlava nějakého chlapa..
On:"Ahoj děti.."
S Carlem jsme se na sebe vystrašeně podívali..
On:"Vylezte."
My jsme se ani nehli..
On:"TEĎ.."
Carl se zvedl a pomalu vylezl ven.. Já s Lisou udělala totéž.. Vylezli jsme a rozhlédli se kolem nás.. Páni.. Tolik lidí jsem neviděla už dlouho.. I kdyby jste dali lidí z věznice a z Woodbury dohromady, nebyla by to ani polovina těhle lidí... Chvíli jsme tam jen tak stáli a mně se povedlo uklidnit Lisu.. Pak k nám přišel jeden chlap.. Neřekl ani slovo, ale hned nás chytil a odvlekl k jinému stromu, kde jsme se měli posadit.. Řekl ostatním ať vyloží další.. Nechápala jsem.. Ze 3 aut vyvedli asi 5 lidí.. Moje oči se rozšířily, když jsem uviděla, kdo to všechno je.. Byla tam moje máma, Michonne, moje kamarádka Sara! Zavedli je k nám..
Já:"Mami! Saro!"
Ten chlap:"Ticho!"
Pak zabouchal na jedno z aut a ven vyšel nějaký chlap.. Vysoký s vousy, měl koženou bundu, červený šátek na krku a na rameni baseballovou pálku omotanou drátem.. Udělal pár kroků a Zastavil se.. Všechny si nás prohlédl.. Chvilku jen tak koukal a pak promluvil..
On:"Určitě si říkáte, co tady děláte.. Řekněme, že jsme vás našli.. Já si teď pár lidí vyberu a ti budou pracovat u mě.. Stanou se zachránci.. Jsem to ale nezdvořák.. Jmenuju se Negan a toto-"
Ukázal na své lidi..
Negan:"-jsou Zachránci.. A já si tedkom musím vybrat.."
Rozešel se směrem ke mně.. Klekl si a podíval se na mě.. A pak na Lisu..
Negan:"Ta je rozkošná.. Můžu si ji pochovat?"
Já:"Ne.."
Negan se zasmál..
Negan:"Celkem drzá.."
Podívala jsem se na něj vraždícím pohledem, ale on už šel dál.. Zastavil se nad mou matkou..
Negan:"Zlato podívej se na mě.."
Máma se na něj podívala.. Jen tak na ni koukal a pak se podíval zpátky na mě..
Negan:"To je tvoje dcera.."
Opět si klekl..
Negan:"Je to tvoje dcera.."
Máma:"Ano je to moje dcera.. Nech ji na pokoji!"
Negan:"Co bych z toho měl, kdybych jí něco udělal?"
Máma se na něj jen dívala..
Negan:"Koho si jenom vyberu.. Asi tady tu holku a to mimino.."
Ukázal na mě..
Máma:"NE! NE JÍ NE.. VEM SI MĚ.."
Negan:"No tak když to tak chceš.. Naložte ji.. Ale i s těma dvěma.."
Ukázal na mě a Lisu.. Vzpouzela jsem se tak jako mamka.. Ale nebylo nám to nic platné.. Pak nás vzali a hodili do kufru auta.. Negan k nám přišel a než zavřel dveře řekl..
Negan:"Vybral jsem si dobře.."
Máma:"Až tě můj manžel najde.. Zabije tě.."
Negan se zasmál a zavřel dveře..
Eeeej.. Jsem tu opět s dalším pokračováním MSBA.. První jsem nad tímto "zvratem" děje absolutně vůbec nepřemýšlela.. Ale nakonec jsem to napsala takhle.. Negana jsem dala dříve.. A uvidíme jak to bude dál.. ^^
Clairee
YOU ARE READING
My sweet, beautiful Amber //negan
Fanfiction"Kde je moje dcera?!" "Ahh.. zlato věděl jsem, že se na ni zeptáš.. Lisa je vážně rozkošná.. " "Proč mě tak mučíš? Vrať mi ji! Co po mě chceš?!" "Co chci? Chci tebe moje sladká krásná Amber.." Start: 9.8. 2018 End: /