S E V E N

48 6 1
                                    

A M B E R

Poodstoupila jsem od Ježíše.. A s pistolí za jeho zády jsem ho vedla před sebou do budovy, kde už část mé skupiny vešla..

Já:"Něco uděláš a zmáčknu spoušť.."

Ježíš:"Opakuješ to už asi po desáté.."

Já:"Radši vícekrát.."

Vešli jsme do budovy a našli jsme zbytek skupiny.. Ti už měli pod kontrolou skupinku lidí.. Hned jak viděli Ježíše, úplně se jim rozzářily oči..

Lidi:"Ježíši!"

Ježíš:"Co se stalo!"

Lidi:"Nabourali jsme.."

Ježíš:"Musíme je vzít na Hilltop.."

Rick:"Fajn tak jdeme.."

Rick a ostatní opatrně pomohli těm lidem a šli jsme směrem ke karavanu.. Ježíše jsem opět vzala dozadu a tam jsem ho hlídala.. Cesta proběhla potichu a zachvíli jsme byli na místě.. Vystoupili jsme z karavanu a před námi se tyčila vysoká zeď..

Rick:"Amber pusť Ježíše.."

Podívala jsem na něj pohledem "co to sakra děláš", ale on se na mě podíval.. Povzdechla jsem si a rozvázala mu ruce.. Ježíš se na mě usmál a rozešel se směrem k bráně.. Hned jak nás viděli "stráže" vytáhli zbraně a my je vytáhli taky..

Stráže:"Kdo jsou ti lidi?"

Ježíš:"Klid.. Jsou to přátelé.."

Stráže se na nás podezřele dívali..

Ježíš:"Otevřete brány.."

Stráže:"Ať nám odevzdají zbraně.."

Amber:"Zbraně nedáme.."

Stráže:"Tak vás nepustíme dovnitř.."

Ježíš:"Bože ručím za ně.. Máme tady zraněné naše lidi.. Otevřete sakra ty brány!"

Stráže se na sebe podívali a po chvilce je nakonec otevřeli.. Rozešli jsme se tam..

Ježíš:"Počkejte tady venku.. Jdu za vůdcem.."

Po chvíli se Ježíš vrátil s postarším chlapem..

Ježíš:"Tohle je Gregory.. Vůdce Hilltopu.."

Podezřívavě jsem se na něj podívala.. Nevěřila jsem mu.. Rick se s ním začal bavit, pak se semlela nějaká bitka mezi Rickem a lidmi odtud, ale já a ostatní jsme stáli na místě, připraveni na útok.. Pak jsme všichni vešli dovnitř.. Rick a Gregory se snažili na něčem domluvit, ale on Rickovu nabídku odmítl.. Pak za ním šla Maggie a té se povedlo aspoň dohodnout, že můžeme dovnitř všichni.. Gregory a Ježíš nám řekli, že nemůžeme vyměnit zbraně za jídlo, protože musí dávat jídlo nějaké skupině co se nazývají Zachránci a vede je jistý týpek jménem Negan.. V tu chvíli jsem ztuhla..

Flashback
On:"Určitě si říkáte, co tady děláte.. Řekněme, že jsme vás našli.. Já si teď pár lidí vyberu a ti budou pracovat u mě.. Stanou se zachránci.. Jsem to ale nezdvořák.. Jmenuju se Negan a toto-"

Ukázal na své lidi..

Negan:"-jsou Zachránci..

To nemůže být nějak propojené ne? Byl to jenom sen..

Rick:"Amber? Jsi v pohodě?"

Já:"Ano Ricku.. "

Rick:"Dobře.. Jak jsem říkal, se zabíjením lidí nemáme potíže.. Takže pokud zabijeme Zachránce tak se dohodneme na naší dohodě?"

My sweet, beautiful Amber //neganWhere stories live. Discover now