ARKADAŞLAR HİKAYEMİ BEĞENEN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM AMA BEN GENE DE MUTSUZUM ÇÜNKÜ 22 KİŞİ GÖRÜYOR AMA SADECE 9'ZU OY VERİYOR NEDEN ÇOK MU KÖTÜ YAZIYORUZ TEK BENİM KİTABIMA DA DEĞİL HERKESİNKİNE DE ÖYLE OLUYOR AMA ŞUAN BENİM KİTABIMDAN BAHSEDİYORUZ TABİİ NEYSE İŞTE NEDEN LÜTFEN BİRAZCIK DAHA ANLAYIŞLI OLUN HERKES,İN KİTABI İÇİNDE KENDİ KİTABIM İÇNDE!( OY VERİP VOTE VERENLER ÜSTÜNE ALINMASIN)!!!
NEYSE İYİ OKUMALAR DİLERİM...
AVME'DE;
REİKA; ŞU PEMBE ELBİSENİN ALTINA GÜZEL BİR ALTIN SARISI AYAKKABI YAKIŞIR MI SİZCE?
SHİRO; BENCE DE BENDE MORUN ALTINA SARI BİR AYAKKABI ALSAM?
ERİKA; BEN AÇIK MAVİNİN ALTINA BEYAZ BİR TOPUKLU ALACAĞIM!
REİKA;HADİ KASAYA OZAMN
KASAYA GİDERLER HEPSİNİ ÖDERLER VE DİĞER MAĞAZAYA GİRERLER;
ERİKA; BU MAĞAZADAN DA BİRŞEYLERE BAKALIM GÜZEL GÖZÜKYORLARRR!
REİKA; BEN BURDAN BİR ÇİFT SPOR AYAKKABI ALACAĞIM!
SHİRO; KIZLARRR! ŞANSIMIZA BUGÜN BU AKŞAM BİR PARTİ VARMIŞ BİZİMKİLER DE GELECEKMİŞ KOÇ SÖYLEMİŞ!
ERİKA VE REİKA; PARTİ Mİ OLEYY!
SHİRO; HADİ KIYAFETLERİ FALAN ÖDEYELİM DE ÇIKALIM GİYİNELİM EVDE ONDA SONRA PARTİYE GİDERİZ.
KASAYA GİDERLER ÖDERLER SONRA OTELE GİRERLER ODALARINA ÇIKARLAR VE GİYİNİRLER MAKYAJINI YAPARLAR TAKILARINI FALAN SONRA ÜÇÜZLER DE HAZIRLANIP GİYİNİRLER AŞAĞI İNERLER.
KIZLARIN GİYDİKLERİ KIYAFETLER;
ERİKA'NIN Kİ;
REİKA'NIN Kİ;
SHİRO'NUN Kİ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff-Hayatın Kıyısında
RomanceLise yıllarımda ki aşk beni,bizi nerelere sürükleyecekti?