EVİİİTTT YENİ BÖLÜM BU AKŞAM YAZMAK İSTEDİ CANIM HEPİNİZE İYİ OKUMALAR DİLERİM... OY VERMEYENLER LÜTFEN HİKAYEME BAKMASIN RİCA EDİYORUM!
SABAH OLDU
ÜÇÜZLER KALKIP AĞAŞIDA BEKLİYORLAR AOTO TAGİ VE SHOU ÇOKTAN KALKTI KIZLAR DA GİYİNİP HAZIRLANIP AŞAĞI İNDİLER CLOE GÖZLERİNİ AOTODAN BİR TÜRLÜ ALAMZKEN DİĞERLERİDE AYNİ ŞEKİLDE RİEKA KOT AİL BERABER SARILA SARILA KONUŞUYOR OZUOU VE ERİKA KONUŞUYOR SHİRO VE RYUUJİ BİLGİSAYARDALAR GENE (ALLAHIM YARABBİM)
LİNA SHOUYA BAKIYOR MİANO TAGİYE BENSE BİR TÜRLÜ ALAMIYORUM GÖZLERİMİ AOTODAN ALAMIYORUM ODA YANI ŞEKİLDEYDİ ZATEN SONRA KOÇ VE KYOUKO GELDİ
KOÇ; HAYDİ ÇOCUKLAR GİDİYORUZ JAPONYAYA ORDAN DUBAİ'YE GİDİCEĞİZ ORDA KIŞ MEVSİMLERİ OLDUĞU İÇİN (ATTIM KAFADAN:D) KARLA GEÇİCEK 1 HAFTADA ORDA KALACAĞIZ ONDNA SONRA TURNAVALARA 5 GÜN KALIYOR 5 GÜN İÇİNDEDE ÇALIŞIP ULUSAL İSPANYA TURNAVALARINA GİRECEĞİZ NASIL JAPONYA 1.LİĞİNE ULAŞTIYSAK İSPANYANINDA OLACAĞIZ!
HERKES ÜÇÜZ KIZLAR HARİÇ ; EVETT!
CLOE; ARTIK GİDEBİLİRMİYİZ?
RYUUJİ; NOLDU GİDECEĞİZ MERAK ETME!
CLOE; SEN SUS
SHİRO; ÖHÖM ÖHÖM LÜTFEN YETER TAMAM!
RYUUJİ VE CLOE; TAMAM
KOTA VE RİEKA; HAYDİ KOÇ GİDELİM
HERKES GÜLER
SONRA UÇAK İSTASYONUNA GELİR
AOTO; KOÇ KİM KİMLE OTURUCAK?
KOTA; NEDNE SORUYON?
AOTO; SENLE OTURMAMAK İÇİN!
KOTA; YAA TABİ TABİİ
HERKES ANLADI AMA CLOE ARKASINA DÖNÜP YAVAŞCA KENDİ KENDİNE GÜLDÜ
CLOE; NEYSE KOÇ HAYDİ GİDELİM YERLERİMİZE!
KOÇ; KOTA REİKA İLE OZUOU ERİKA İLE RYUUJİ SHİRO İLE TAGİ MİANO İLE SHOU LİNA VE SON OLARAK AOTO DA CLOE İLE OTURUCAK
CLOE VE AOTO; NEEEEEE!
RYUUJİ; HAYDİ GEÇELİM!
AOTO İÇİNDEN; İNANAMIYORUM CLOE İLE OTURUCAĞIM OLAMAZ ONA BELKİ BU ZAMANDA AÇILIRIM YADA YOK DAHA DEĞİL.
CLOE İÇİNDEN; İNANAMIYORUM AOTO İLE OTURCAĞIM OLAMAZ ONA BELKİ DE AÇILIRIM YADA YOK DAHA DEĞİL.
AOTO; C-CLO-CLOE ŞEYY SEN CAM KENARINA OTURURMUSUN?
CLOE; ŞEYY TAMAM PEKİ
AOTO İÇİNDEN;GÖZLERİNDEN KURTULAMIYORUM
UÇAKTA HERKES KEMERİNİ BAĞLAR VE UÇAK KALKAR 5 SAAT SÜRECEKTİR.
RYUUJİ; AŞKIM BEN GEÇSEM ORAYA OLMAZ MI ?
SHİRO TERS TERS BAKAR ; SENCE BEN YERİMİ VERİRMİYİM ZATEN SANA HALA KIZGIN SAYILIRIM OLAYLARIN GÜNÜ GEÇMİŞ OLSADA GENE ONU GÖRÜCEZ!
RYUUJİ; KİMİ GENE NAPTIM?
SHİRO; KOREA DİYORUM KOREA!
RYUUJİ GÖZÜNÜ KAPATIM BAŞINI EĞİP KOLLARINI SARDI VE SHİROYU ÖPTÜ.
RYUUJİ; SENCE BEN ONU GÖRMEK İSTİYORMUYUM?
SHİRO ŞAŞIRIR UTANÇLIKTAN YERİN DİBİNE GİRER.
SHİRO; Ş-ŞE-ŞEY TA-TAM-TAMAM
RYUUJİ; SENİ SEVDİĞİMİ VE SENİ BIRAKMAYACAĞIMI ASLA AMA ASLA UNUTMA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Victory Kickoff-Hayatın Kıyısında
RomanceLise yıllarımda ki aşk beni,bizi nerelere sürükleyecekti?