p.o.v Julia
Thuis aangekomen gaan ze alle 3 naar bed. Eerst Kane en dan de tweeling. Als ik dan de deur van de tweeling uit wil lopen hoor ik een klein stemmetje 'mama' vragen. Ik draai me om en zie Ryan rechtop zitten.
'doet papa geen kusje geven' vraagt Ryan. 'papa zit nog op school, maar straks komt hij hier naartoe. Nu is hij er niet' antwoord ik. Hij knikt en laat zich dan weer in bed liggen. 'kun jij dan papa slaapkusje geven voor mij' vraagt Ryan. 'natuurlijk'. Ik verlaat de kamer en ga beneden in de woonkamer zitten. Ik open de app van Niall en mij en begin dan met typen.
Julia,
'Je krijgt een slaapkusje van Ryan xx'
Het duurt niet lang voordat de vinkjes blauwe worden en ik zie dat Niall aan het typen is.
Niall,
'aahww, geef hem er maar een terug van mij xx'
Ik wist echt niet dat Niall zo goed is met kinderen.
Boven aangekomen zie ik dat Ryan nog wakker is. 'ik moet van papa een kusje aan je geven'. Ik geef Ryan een kusje en verlaat dan de kamer weer.
Om 3 uur sta ik samen met de 3 kinderen op het schoolplein van de grote school. Finn komt als eerst naar buiten en pakt gelijk Kane van me over. 'hallo vriend van me'. Kane lacht een keer en laat zich dan tegen Finn aanhangen. 'waar wachten we op' vraagt Finn. 'Niall, hij gaat mee naar huis. We hebben het goed gemaakt' antwoord ik. 'Eindelijk' zucht hij.
Al snel komt Niall naar buiten gelopen waardoor Ryan op hem afvliegt. Grinnikend neemt Niall hem in zijn armen en tilt hem dan op. 'hee Julia' zegt Niall zodra hij voor ons staat. 'hee Niall. Je hebt fans zo te zien'. Niall kijkt naar Ryan en knikt dan. 'dan zullen we maar gaan want Jake en Justin staat te wachten'. Met zijn alle lopen we naar de school van Jake en Justin.
Daar aangekomen besluiten we dat Niall en ik samen naar binnen gaan. Hand in hand lopen we door de gangen van school op weg naar het lokaal van Justin. Al snel staan we voor het lokaal. Ik maak de deur open en gelijk schieten Justin zijn ogen naar ons toe. Even kijkt hij verbaast maar dan lichten zijn ogen op, en hoe. Zijn mondhoeken gaan omhoog en heel snel rent hij naar me toe.
'hee lieverd, wat is er' vraag ik hem. 'wie is die jongen' vraagt Justin. 'dat is jou nieuwe papa liefje' zeg ik kijkend naar Niall die goedkeurend knikt.
Justin zijn oogjes lichten nog meer op en gelijk gaat hij uit mijn armen. Het duurt niet lang voordat hij zijn armpjes om Niall zijn heupen heen slaat. 'mijn papa' mompelt hij. Niall krijgt een mega glimlach op zijn gezicht en tilt Justin dan op. 'hoe heet jij' vraagt Justin. 'Niall, en jij' antwoord Niall. 'ik heet Justin'.
De juf komt aangelopen en kijkt verbaast naar Niall. 'kijk jufrouw dit is mijn papa' zegt Justin blij. Even kijkt de juf met een glimlach naar mij en dan naar Niall. 'echt waar. En is hij lief' vraagt de juf aan Justin. 'jaa'.
Na afscheid te hebben genomen lopen we naar buiten met zijn 4e. Niall draagt Justin nog steeds en ik heb Jake zijn hand vast.
Buiten staat Finn met de 3 kinderen te wachten. 'dan zullen we maar eens naar huis gaan'. Met zijn alle lopen we naar huis waar we al snel zijn.
'nu gaan ze tv kijken of spelen, maar daar zit Finn meestal bij dus daar hoeven we niet zoveel op te letten, dus dan begin ik altijd aan het eten. We eten best vroeg omdat Kane vroeg naar bed moet en als ik ze dan ook nog in bad moet doen is dat een drama met de tijd'.
'ik help je met eten maken'.Samen lopen we naar de keuken waar we beginnen aan het maken van eten. Halverwege komt Finn binnenlopen. 'Julia, het is weer zover vandaag. Ik stuur je het huis uit. Het is al even geleden en ik wil dat je iets leuks gaat doen'. Finn kijkt me met een grijns aan, wetend dat ik het haat als hij me weg stuurt.
'dat komt mooi uit' zegt Niall uit het niets. Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'wil je vanavond misschien met me op date' vraagt Niall. Verlegen kijkt hij naar de grond. Met mijn vinger duw ik zijn hoofd omhoog zodat hij me weer aankijkt. 'natuurlijk Niall. Niet zo onzeker'. Niall krijgt een glimlach op zijn gezicht en geeft me spontaan een knuffel. 'je bent de beste'
(sorry voor het korte hoofdstuk)
JE LEEST
This is my life ✔
FanficJulia, een meisje met een nog al raar leven. 15 jaar oud en zorgt voor haar broertjes en zusje. Als ze dan op school komt, heeft ze al snel een vriend Niall. Julia durft haar geheim maar niet tegen hem te vertellen, gewoon omdat ze ervoor schaamt. ...