4 | new

82 15 2
                                    

Chanhee kicsit mérgelődött azon, hogy éppen őt küldték el vásárolni.

Tehát gubbasztott a metrón, éppen sikerült elfoglalnia egy helyet.

Fülébe tuszkolta fülhallgatóját, és elbambult a vállak fölött és hónaljak alatt.

Az Aine helyzete járt a fejében. Az új tag, Q számára barátságosnak és meghittnek tűnhetett a kis társaság, valójában ez nem volt így.

Nem mindenki volt ugyanis azzal kibékülve, hogy a vezér, Chanhee a saját neme iránt mutat különös érdeklődést.

Chanhee éppen azon törte a fejét, hogyan adja a fiú tudtára problémájukat, amikor egy megálló következett.

Emberek szálltak fel és le, és ahogy felkapta a fejét, megakadt a szeme egy fiatal fiún, aki éppen leült a szemközti ülésre.

Olyan szépen mosolygott, hogy Chanhee hirtelen úgy érezte, megérte neki felkelni aznap.

Gyerekes szokása volt, hogy két másodperc alatt képes volt belezúgni idegenekbe, és rögtön elképzelni, hogyan élné le az illetővel az életét.

Nem sokáig csodálhatta azonban őt, egy megállóval később le kellett szállnia.

Chanhee nem bírta kiverni a fejéből. Olyan kis édességet érzett tőle magában, feldobta a hangulatát ez a kis találkozás.

Bevásárlás közben a zene ritmusára sasszézott a polcok között, aztán rájött, hogy valószínűleg elmebajosnak nézhet ki.

Erre a gondolatra meg röhögött egy nagyot. Az emberek felé fordultak egy pillanatra, ő meg csak heherészett egyet zavartan.

- Honnan lett ez a hirtelen jókedv? - mosolygott rajta anyukája, amikor bependerült az ajtón.

- Talán van valami a levegőben -  dudorászta Chanhee mosolyogva, majd befordult a szobájába, magára csapta az ajtót, és belehuppant speciális, gémereknek készült székébe.

A Polemoniumba belépve szinte azonnal érkezett egy üzenete:

qqq02qqq: szia! végre valaki online! tudsz segíteni ebben a feladatban? persze ha nem zavarlak ☺️

Chanhee azonnal visszaírt:

newbie98: sziaaa! mindjárt segítek... utána szeretnék valamit elmondani, ok?

Chanhee vett egy mély levegőt. Ideje volt, hogy színt valljon.

11:11 | nyukyuWhere stories live. Discover now