~IV~

22 3 0
                                    

6 ΜΉΝΕΣ ΠΡΙΝ 

Το κόκκινο οπελ της οικογένειας Ντιβερ διέσχιζε τον ερημικό αυτοκινητόδρομο της  εθνικής 50 με πρόορισμο την πόλη του Κάνσας.

Η Μέλισσα Ντιβερ ήταν ο λόγος του ταξιδιού εκείνη την μέρα. 《Δεν το πιστεύω ότι θα δούμε την κορούλα μας, ντυμένη στα άσπρα》 είπε ο Τζόουνς Ντιβερ, πατέρας των τριών απογόνων Μέλισσα Ντιβερ, Ιβάν Ντιβερ και Λίζα Ντιβερ και αγαπημένος σύζυγος της Μέρη. 

Η φωνή του ήταν όλο περηφάνια και συγκίνηση, κανένας τους δεν θα μπορούσε να μαντέψει την αναπάντεχη τροπή που θα έπαιρναν τα πράγματα εκείνη την μέρα.

《Θα είναι πανεμορφη, ειμαι σιγουρη για αυτό》 αποκρίθηκε η Λίζα Ντιβερ, με τα μακριά, κάστανα μαλλιά της, άλυτα να πέφτουν στους ώμους της. 《Θα ταιριάζουν τόσο πολύ με τον Τζέιμς》 συνέχισε ονειροπόλα. 《Λίζα, ο Τζέιμς είναι κάφρος》 είπε μονότονα ο Ιβάν Ντιβερ, που ειχε βγαλει τα ακουστικα για να συμμετεχει στην συζητηση, σταυρωνοντας τα χέρια στο στήθος του.

《Ότι έγινε έγινε, κανονισε να πεις τίποτα τέτοιο στο γάμο και να ξυπνήσεις παλιές πληγές》 είπε επιδηκτικα η Μέρη Ντιβερ. 《Ο τύπος την απάτησε με την κολλητή της, η κόλαση έχει ένα ξεχωριστό μέρος ξερετε για τύπους σαν και κείνον》 απάντησε κουρασμένα το νεαρό αγορι, κοιτάζοντας έξω από το παράθυρο.

《Ναι και ξέρεις εσύ πολλά από κόλαση, που η τελευταία φορά που ήρθες εκκλησία μαζί μας ήταν τα Χριστουγεννα και αυτό με το ζόρι》 του σφύριξε σαρκαστικά η αδελφή του, με τον ασημί, βσφτιστικο σταυρό μονίμως κρεμασμένο στον λαιμό της. 《Τι να πω ρε Λιζι δεν με σηκώνει το μέρος, δεν γίνεται όλοι να μαστε θρήσκοι σαν και εσένα》 ήταν λίγο ειρωνικό αυτό που είπε ο Ιβάν αλλά την ειρωνεια την έπιασε μόνο αυτός και έτσι χαμογέλασε με τον εαυτό του.

Στην πραγματικότητα, ήταν θρήσκος και πολύ μάλιστα, αλλά για έναν λόγο που καλύτερα να κράτησει κρυφό από την οικογένεια του.

《Ελάτε σταματηστε αν είναι ευτυχισμένοι εμας δεν μας πέφτει λόγος》είπε η Μέρη που καταβαθος ούτε εκείνη χεροταν ιδιαίτερα με την επιλογή της κόρης της.

Ο Ιβάν έκανε να της απαντήσει, οταν ένα μαύρο τζιπάκι τους προσπέρασε και πενήντα μέτρα παραπέρα έστριψε απότομα κλείνοντας τους το δρόμο. Ο Τζόουν πάτησε φέρνει την τελευταία στιγμή, αποφεύγοντας την σύγκρουση.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Just A Boy Where stories live. Discover now