"Hey Damian, orada ne yapıyorsun?" koridorda öylece duran oğlan yeşil gözlerini ay ışığını serbest bırakan kapıya çevirdi. Yatağında kapıya doğru yan yatmış güzel kız bir kolunu kafasının altına yerleştirmişti.
"Sadece..." ne diyebilirdi? Hey Maria, sadece burda duruyorum çünkü senin odana girmeye cesaret edemedim. Hayır, hayır, hayır...
Bal rengi gözler hafifçe kısıldı. Omuzlarında biten kahve saçlarını kulağının arkasına iliştirdi. "Sadece uyuyamadım ve evinizi pek bilmediğim için yanlış odalara girmek istemedim." tatlı dudaklar yavaşça kıvrıldı "Bu oda yanlış bir oda mı?" Damian bir şeyler kanıtlamak ister gibi odanın içine ilerledi ve kapıyı yavaşça kapattı.
Bu oda yanlış bir odaydı.
"Neden yanlış olsun ki Maria? Biz arkadaş değil miyiz?"
Damian onun zekasıyla ilgili herhangi bir şüpheye sahip değildi. Tanrım bu Maria Stark'tı. Ondan bir şeyler saklayabileceğini düşünmek en başından beri aptalcaydı.
Eliyle yatağa vurarak onu çağıran kız, Damian yanına uzanınca konuşmaya başladı." Biz nasıl arkadaşlarız Damian? Dick ve Wally gibi mi yoksa Dick ve Kori gibi mi?" Damian da vüvudunu yanındaki bedene doğru çevirdi. Maria işaret parmağıyla oğlanın çenesine sanki dokunmuyormuş gibi narin bir şekilde sürterken devam etti.
"Bilirsin, Dick için Wally'nin odası yanlış değildir."
Damian yüzünde gezinen eli avucunun içine aldı ve ince, uzun parmaklarla oynamaya başladı. Bu hareketi kızın yüzüne bir gülücük kondururken bu sefer Damian konuştu."Ve Dick için Kori'nin odası da yanlış değildir."
Kız parmaklarını oğlanın parmakları arasına kenetledi. Elbetteki bir cevabı vardı.
"Sevimli ağabeyinin Kori ile seviştiğini, ona karşı duyguları olduğunu ve birbirilerine 'Arkadaş' dediklerini biliyoruz. Seviştiğin birinin odası eğer reşitsen elbette yanlış olmaz" reşit kelimesine vurgu yaptığı cümlesine devam etti.
"Ve biz reşit değiliz, yani bu benim odamı senin için yanlış yapar."
Damian elini kızın elinden çekip oyuk beline yerleştirdi ve aklına ilk gelen cümleyi kurdu."Biz sevişmiyoruz." kız elini oğlanın göğsüne koyarken ona iyice yaklaştı
"Yani bana karşı duyguların var. Bu arada... " aradaki az mesafeyi kapatıp yakışıklı çocuğun dudaklarına ufak bir buse kondurdu
"Burası yanlış bir oda."
Y*h hikaye yazdım tabii hikaye denilirse
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Rooms
Fanfiction"Sadece uyuyamadım ve evinizi pek bilmediğim için yanlış odalara girmek istemedim." Tatlı dudaklar yavaşça kıvrıldı "Bu oda yanlış bir oda mı?" Damian Wayne x Maria Stark Bunun bir Au olduğunu belirtmiyorum bile. Aslında Damian ve Jon'u, Tony ile...