"Dick, okulun futbol takımından ayrılacağını söylüyor olamazsın! Dostum sen takım kaptanısın"Peter'ın isyanıyla Maria da Dick'e döndü ve şaşkınlığını belli eden yüz ifadesiyle konuştu.
"Takımdan ayrılıyor musun?"
Elini saçlarına atan Dick nefesini dışarı bırakıp konuşmaya başladığında Damian hariç herkes ona dönmüştü.
"Aslında tam emin değilim. Zaten notlarımın ortalama olması iyi bir üniversite için beni takıma muhtaç bırakıyor. Ama artık yorulmaya başladım..."
Maria, Dick sözüne devam ederken bardağına doğru yöneldi. Bardağını alıp gözlerini kaldırdığında onu pür dikkat dinleyen Damian'la göz göze geldi. Aralarında sessizce ve özgürce geçen bakışmadan sonra Maria gözlerini kırparak bu "oyunda" yenilince tekrar Dick'e döndü bu sırada herkesin Dick'in yaptığı konuşmayı dinlediğini farz ederek biraz daha güzel kızı izleyen Damian Selina ve tabii Bruce'un onu gördüğünden habersizdi.
Bruce'un telefonu çalınca yemek odasında bir sessizlik oluştu. Bruce'un karşı tarafa verdiği tek düze cevaplar Maria'nın aklına Damian'ın babasına bu kadar benzerken aslında ne kadar farklı olduğu geldi. Damian; bay Wayne gibi sakinliğini koruyabilen biri değildi, sinirlendiğinde düşünmeden hareket edebilecek biriydi, kendi hakkında bir şeyleri kanıtlaması gerektiğinde çok geniş sınırları olabiliyordu. Bütün bunlar onu Maria için manipüle edilmesi kolay biri yapsa dahi kızın amacı bu değildi.
"Malesef ben ve Selina ayrılmak zorundayız. Maria, Peter keşke kalabilseydim faka önemli bir durum. Alfred zaten burda ama Peter ve Dick sizin de çocuklara göz kulak olmanızı istiyorum. Çıkmamız gerekiyor."
Masadaki herkes ayaklandı ve Bruce, Selina çifti misafirleri Maria ve Peter'a erkenden veda ettiler. Bu veda sırasında Selina Maria'ya sarılırken,
"Umarım bir dahakine daha uzun bir ziyaret olur. Hem seninle de bazı şeyleri konuşuruz."
Deyip ondan ayrıldı.
****
Yemekten sonra herkes salondaydı, Dick Peter ve Tim okul hakkında konuşuyorlardı. Maria ve Jason ise dev ekran televizyondan bir video oyunu oynuyorlardı. Damian ise oyunu izlerken arada Jason'a bazı taktikler veriyordu.
"JASON SOLA DÖN!"
Son anda sola dönmeye çalışan Jason çok geç kaldığını oyunu kaybedince anladı.
"İnanamıyorum, burdaki keskin nişancı benim! Beni nasıl vurabilirsin?!"
Eveet, End Game'i izledim elbette.
İki kere.
Hiç mutlu değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Rooms
Fanfiction"Sadece uyuyamadım ve evinizi pek bilmediğim için yanlış odalara girmek istemedim." Tatlı dudaklar yavaşça kıvrıldı "Bu oda yanlış bir oda mı?" Damian Wayne x Maria Stark Bunun bir Au olduğunu belirtmiyorum bile. Aslında Damian ve Jon'u, Tony ile...