ROZDZIAŁ 1
Wyjechałam do Paryża,minęły dwa miesiące brakuje mi rodziców i rodzeństwa ale trzeba przyzwyczaić się do dorosłości.Nie mogę sie przyzwyczaić do jednej rzeczy,otóż do życia bez Willa,wciąż o nim myślę,nie potrafię zapomnieć,ciekawe czy on tak samo tęskni.Wracając do tematu Paryża ,poznałam tu wielu wspaniałych ludzi z jedną dziewczyną nawet się zaprzyjaźniłam bardzo mi pomogła ,gdy tu przyjechałam.Kornelia,jest rok starsza ode mnie,mieszka tutaj od dziesięciu lat ze swoimi rodzicami,również interesuje się aktorstwem,poznałam ją na jednym z kursów,szybko znalazłysmy wspólny temat.Kornelia nie lubiła,gdy mówiłam o Willu, wiedziała,że bardzo cierpię.Chciała mnie rozweselić i tak było właśnie tego dnia.
*stukanie do drzwi*
-Heej,mogę wejść?
-Jasne ,wchodź
-Jak tam mija sobota?
-Jak widzisz cały dzień siedzę w domu,lepiej opowiadaj jak tam u Ciebie?
-Super,znakomicie!dostałam główną role w przedstawieniu ,,Princess Snow White,,
-To wspaniale,gratuluję.Bardzo ci zazdroszczę
-No co Ty głupku, nie masz czego,też kiedyś dostaniesz główną rolę ,potrzeba czasu
-Tak wiem,jesteś tu dłużej.Naprawdę się cieszę
-Nie widać,uśmiechnij się
-Nie potrafię,ciągle myślę o Willu,nie moge o nim zapomnieć
-Dziewczyno on Cię zostawił,nie chciał z Tobą jechać
-Ja go rozumiem,tam ma rodzinę, znajomych, całe swoje życie
-A tutaj ma Ciebie,Ty powinnaś być całym jego światem,gdyby Cię kochał ,przyjechałby z Tobą.Zapomnij o nim!
-Postaram się ,dzięki
-Wstawaj idziemy na kawę,nie ma zamulania!
Tego dnia wróciłam późno do domu ,chodziłysmy po uliczkach Paryża,naprawdę polecam tu przyjechać mają pyszne rogaliki,jestem zachwycona tym miejscem.Zrozumiałam,że muszę zapomnieć o Willu,jednak to prawda,że ciężko zapomnieć o pierwszej miłości,ale trzeba spróbować i,w końcu kogoś poznać,chyba już pora.Następnego dnia miałam dużo zajęć,ale jakoś mi to nie przeszkadzało,lubiłam dowiadywać się o nowych rzeczach,chciałam wiedzieć wszystko o aktorstwie i być najlepsza w tym co kocham robić.
CZYTASZ
Dziewczyna w Paryżu
Romance-Kocham cię Will! -Ja ciebie też -Obiecaj,że nigdy mnie nie zostawisz -Obiecuję księżniczko! Dziewczyna z wielkimi marzeniami wyjeżdża do Paryża,aby spełnić swoje marzenia.Czy poradzi sobie sama w wielkim mieście?