Debilní budíček! 1.část

392 16 4
                                    

Vzbudil mě ten nejhnusnější zvuk co znám.... "BUDÍK?!?! Ale noták je sobota. "Začala jsem se hrabat z postele, protože jsem velmi "šikovná„spadla jsem na zem. "Sakra"řekla jsem si sama pro sebe. Konečně jsem se vyprostila ze spárů té kruté deky (samozřejmě jsem ji hezky zmuchlala na postýlku a dravě se hnala do kuchyně. ". Bohyně jídla, co mi nabídnete k snědku! ?". Klekla jsem si před ledničku.
"Chleba, vajíčka, rajče, česnek a..... Plesnivý sýr?!?! To si se moc nepředala. Jé jogurt a jen týden prošlý! Po "vydatné„snídani jsem se vydala studovat email. "Deset správ? "
Po zjíštění že to byla Mamka, pošta a pracovní cosi, jsem se rozhodla se jít osprchovat.

~~~~po sprše~~~~
"Jé! Psala mi Yui. ":

Yui:Ahoj Miu, tak mě něco napadlo. Zavoláme si??
Já:Jo proč ne ;)

*HOVOR*(j=já, y=Yui)
J:haló,
Y:ahoj Miu.
J:ahoooooj, ráda tě zase slyším.
Y:já tebe taky. Napadlo mě jestli nechceš přijet a trochu se tu zdržet??
J:amm, to je docela hrrr, ale promyslím to.
Y:a máš nějakou letní brigádu?
J:no teď momentálně né....... proč???
Y:to tu budeš delší dobu ne?
J:neřekla jsem že přijedu.
Y:noták, prosím.
J:no já nechci obtěžovat
Y:to nebudeš. Jsem domluvená.
J:ještě to promyslím.
Y:dobře zítra zavolej jak ses rozhodla.
J:jo jasně, ráda jsem tě slyšela.
Y:já taky, ahojky.
J:pápá.
*tííííííííííp*
"To byl hovor". Přemýšlela jsem co asi budu dělat, za chvíli jsem se rozhodla jít se projít a po cestě jsem nakoupila.
Přišla jsem domů, uklidila nákup a šla si lehnout. Ještě jsem přemýšlela o tom "pobytu„u Yui a po té jsem usnula.

*druhý den ráno*
Ráno jsem se vzbudila a udělala si čaj ano čaj je mi sedmnáct a káva mi moc nejede do zobáčku. Bylo asi 8:43.
Chvíli jsem si četla a popíjela čajíček.
V novinách bylo něco o sídlu jakých si koho si a fotka Yui, takže nic moc zajímavého. Potom tady byli koťátka na tváři jde mi objevil cute úsměv. Dopila jsem né moc dobrý čajík a rozhodla se zavolat Yui že jsem se už asi rozhodla.odložila jsem nezajímavé noviny. Zahodila hrnek a začala volat.
*hovor*
Y:halo, halo poslouchám.
J:ahoj Yui už jsem se rozhodla.
Y:takže přijedeš!?!
J:no, asi jo.
Y:jé vážně.
J:jop, a těm klukům to vážně nevadí.
Y:né naopak se na tebe TĚŠÍ.
J:vážně? To je fajn.
Y:a kdy přijedeš? Na jak dlouho? Už jsi zbalená???
J:nevím, nevím a nejsem.
Y:to je chyba.....
J:tak to se omlouvám.
Y:to bych si prosila.
J:na jak dlouhou dobu můžu přijet??
Y:ty jsi ještě nedodělala školu že?
J:no nedodělala no.
Y:tak klidně na pořád *smích*
J:*smích*
Y:né dělám si srandu. Třeba do konce prázdnin co ty na to???
J:no já nevím.
Y:ale notak
J:a kdy mám přijed?
Y:nó tak třeba zítra.
J:*smích*dobře.
Y:tak jo budu muset ahoj.
J:ahoj . těším se.
*konec hororu tedy hovoru neboli píííííííííííííííííp*
"To byl dlouhý hovor. "Zbytek dne jsem balila, balila, seděla a odpočívala, balila. Nějakým zázrakem se to vlezlo do JEDNOHO VELKÉHO kufrtady a samozřejmě kabelky).
Vyčerpaná jsem buchla do postele a spala jako zabitá.

Hoj tady Miu, tohle je moje první kniha začátek je docela v pohodě ale retardovanost se rozjede.
Děkuji za přečtení
Vaše : Miu-chan. :)

Retardovaný sýr v sídle Sakamaki. Kde žijí příběhy. Začni objevovat