~~~~pohled Miu ❤~~~~~~
Vzbudila jsem se a Shuu se na mě nebezpečně lepil.Trošku jsem ho odstrčila a on,tak trošku sletěl dolů, ale pořád spal. Trochu mě to udivilo i když zrovna u něho to není nic divného.
Vstala jsem a chtěla jít do koupelny, ale tam si vesele seděl Reiji.
Málem jsem se polulala.
"Dělej ty vole! "
Vykašlala jsem se na to a šla do pokoje Yui a Ajata.
Ani jsem neklepala, ale to co jsem viděla mě HODNĚ vyvedlo z míry.
Zavřela jsem a měla další problém tak trochu se mi chtělo i zvracet.
Ten pohled asi hodně dlouho z hlavy nevymažu!
Vyzkoušela jsem proto i ten poslední pokoj, kde všichni spali.
Pomaličku jsem se vydala k záchodu abych nikoho nevzbudila. Muselo se tam něco stál, ale Subaru ležel na zemi a Kanato se tam hezky rozvaloval (na manželské posteli, kde spolu spali. Jako vedle sebe)
Pomalu jsem se pokusila překročit Subara, ale ten debil nespal.~~pohled našeho milovaného Subara~
Pomalu se otevřeli dveře a dovnitř vešla ona Xp.
Chtěl jsem jí něco říct, ale pak mě napadlo, že jí něco udělám (bez dvojsmyslů).
Dělal jsem, že spím a když mě chtěla překročit chitil jsem ji za ruku a strhl na "měkký„koberec po kterém se svezla,až do koupelny.
"Já tě zabiju ty debilní okurko!" zaječela , kdy se projížděla jako Aladin na svém koberci.
Co má pořád s tím jídlem !?! Pomyslel jsem si.
Miu se zamčela v koupelně a něco pořvávala. Nejspíš jí došlo, že jsem předtím byl na velké.
Po půl hodině vylezla a kupodivu oblečená, učesaná a namalovaná.
NEVÍM JAK TO UDĚLALA.
Vešel jsem do koupelny a tam to smrdělo jako v drogérii.
"Tady to smrdí jako v tetě! "Vykřikl jsem a ona se jen usmála.
Vzbudil jsem kluky a dostal od Laita polštářem do ksichtu.
"Drž hubu kurva! "Zařval Laito a já na něj ukázal prostředníček.~~~~~~Pohled Miu❤~~~~~
Vrátila jsem se do pokoje a Reiji pil čaj. Zatímco Shuu pořád spal (ten vůl pořád spí ,JAK).
Neřešila jsem to a lehla si . Za chvíli vtrhla do pokoje Yui a divně se usmívala (jako sýr xd)
"Co tu chceš ty kvašená okurko!" Vyjekla jsem.
"Ty jsi vážně divná." Řekla a ušklíbla se.
"Pojedeme do muzea Becherovky! "Vyjekla.
"Amm, Becherovky? !? "Zeptala jsem se trochu překvapeně.
Ona se zamračila a věnovala mi pohled typu: drž kurva hubu!
Usmála jsem se a kývla.
"tak jedem! "Vykřikla na nás.
"A co Shuu? "Zeptala jsem se a ona se usmála a odešla.
"Co s ním? "Zeptal se Reiji.
"Probereme ho. "Řekla jsem.
Sedla jsem si na něj obkročmo a začala ho fackovat.
"To asi nepomůže. "Řekl Reiji a běžel pro kýbl.
Shuu se probral odhodil mě na stranu a spal dál. "DĚLÁŠ SI SRANDU!?!?" Vyjekla jsem.
Mezi tím přišel Reiji a vylil na něj plný kýbl ledové vodu.
"Už vstávám sakra!!!"Vyhrkl když si utřel obličej do MÉ deky.
neřešila jsem to a vydala se do kuchyně.Nejedla se a nesla jsem si navrch čaj.
Narazila jsem do Subara a trošku na něj vylila celí můj čajíček.
"Co na mě vylíváš čaj! "
"Co mi na sebe vylíváš můj čaj! "
On se na mě naštval a rozbil mi hrníček s nápisem Miu-chan.
"Ty rajče nezralý, to zaplatíš!!! "Vyhrkla jsem a začala sbírat k sobě kousíčky hrnku.
Posbírala jsem to a ukradla Suuovi lepidlo. Slepila jsem to k sobě a vypadalo to.......... Divně.
"Střepi znamenají štěstí"řekl Shuu. Mezi tím co jsem já vyhazovala hrnek.
"Tak dík no"
"Jedeme ! "Zavelela Yui a všichni se za ní vydali jako káčátka za maminkou.
"To bude "super„výlet. "Řekla jsem ironicky.Ahoj , ahoj, ahoj!!! Jsem tu zase a se mnou další retardovaná kapitola. Doufám , že aspoň trochu pobavila :).
Taky chci moc poděkovat Kerin55 (doufám, že jsem to napsala dobře)
za hvězdičky a taky děkuji Niki (NikaBezkov)za přidání mé knihy do čtených . Moc si toho cením a doufám, že jestli se vám moje kniha líbí dáte tam taky hvězdičku.
Děkuji to bude asi všechno.
Mějte se krásně a dávejte hvězdičky díky moc vaše:
Miu -chan. 😉
ČTEŠ
Retardovaný sýr v sídle Sakamaki.
VampireTohle je příběh o dívce Miu Yumanaki co žije "normální„lidský život. Její kamarádka Yui ji pozve do sídla Sakamaki, aby tam pár dní bydlela. Netuší ale jak moc je to špatný nápad... UPOZORNĚNÍ!!! •Tato kniha moc není podle pravého příběhu ale ho...