~~~druhý den ráno~~~~~
Bylo 5:24 a já nemohla spát. Šla jsem se na chvilku projít a sedla jsem si na lavičku u rybníka. Chvíli jsem seděla a byla mi docela zima o tom jsem ale nepřemýšlela. Spíš o tom co bude dál. Zda mám Shuua ráda, ale znali jsme se tak krátce. A do toho Laito. Nechci mu ublížit, ale nic k němu necítím. Ovšem k Shuuovi ano, ale nevím jestli je to láska. Vedle velkého rybníku byla loďka. Nepřítomně jsem na ni zírala. Miluje mě Shuu nebo chce jen moji krev? Ptala jsem se sama sebe. "Je to deset dní jak jsem se do něj stihla zamilovat" vykřikla jsem nahlas a uvědomila si přítomnost někoho dalšího, ale byla to povědomá vůně. Najednou mě někdo chytl za rameno a zakousl se mi do šíje. Sykla jsem bolestí. Chtěla jsem se mu vymanit ale on mi držel ruce a zakryl pusu. Bylo to nepříjemné a ta vůně byla hodně blízko. Za chvíli přestal a já měla sto chutí ho dokopat. Přeskočil lavičku a sedl si vedle mě. Byl to Shuu?!?" Já tě přetrhnu jak hada!!! "Zaječela jsem na něj. "Nic tak hrozného se snad nestalo"argumentoval dost chabě. "Nestalo?! "zeptala jsem se kdyby to náhodou nemyslel vážně a ze zlosti (i z hladu) jsem zaryla své tesáky do jeho krku. On na mě zlostně zíral a vynadal že ho to asi bolí.
Tak jsem přestala."Co tu vlastně děláš?"zeptal se Shuu.
"Sedím. co ty? Odpověděla jsem.
"Hahaha. Řekl ironicky.
"Jdeme?"Zeptala jsem se.
"Dobře"odpověděl.
(Tak jsme odešly.)~~~~~~~~~~~doma~~~~~~~~~~
Sedla jsem si na pohovku a koukala do zdi.
"Přemýšlela jsem a něco mě napadlo!"řekne Yui.
"Ty myslíš"zeptal se posměšně Subaru, který právě přišel do místnosti.
"Ty fetuješ"zeptá se na obranu Yui.
"A co má být"odpoví Subaru.
"Vážně!"Zeptala jsem se a už pomalu vitáčela policii.
"Néé. "Odpověděla.
"A co ty drogy u tebe v šuplíku?"zeptal se Reiji a na důkaz zvedl pitlík s bílím obsahem (bez dvojsmyslů prosím).
"To není moje"zalhal nám Subaru.
"Proto jsi tak agresivní "řekla jsem.
"Ty drž hubu. "Odpověděl.
"Právě si to potvrdil. Vyjekla jsem.
"Prosím, můžeme se vrátit k tématu!?"
Zaječela Yui.
"Ano."vyhrkla jsem.
"Tak napadlo mě, že by jsme mohli jed na chatu."
"Ammm, aha"řekla jsem.
"Už máme zamluvenou chatu"řekla Yui.
"Aha a-"nedořekla jsem protože mě Yui přerušila.
"A kdo bude protestovat bude sedět vedle Subara.
"Já teda protestovat můžu!? "Řekl Subaru.
"A Subaru vedle Miu. "Usmála se Yui.
"Skus protestovat a já tě odpravím!!!"
Vyhrožovala jsem.
On zavřel svou otevřenou papulu a spolkl co chtěl říct.~~~~~~k večeru~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Trošku se stmívalo a já se docela nudila. "Ahoj"řek shuu s úsměvem (já mu odpověděla) "Nudíš se"zeptal se mě po chvíli. "Jo,docela jo"odpověděla jsem mu. "Pojď vypadneme ocut." "dobře"řekla jsem a zvedla se z pohovky.
J:"A co tady?Jsou tu komáři."
S:"Sama si komár."
J:A ty zase tampón."řekla jsem a zasmála se.
On se na mě jen nechápavě podíval.
Chvíli jsme mlčeli a pak Shuu nasedl na loďku a podal mi ruku. Za západu slunce vypadal tak neodolatelně. Podala jsem mu ruku a nastoupila . Bylo to romantické dívala jsem se do jeho krásných modrých očí. On se krásně usmál. "Jsi krásná"řek mi a já se začervenala.
Přesedla jsem si vedle něj. (Nevím jak protože by se to převrátilo, ale já jsem kouzelnice)
Dívaly jsme se sobě navzájem do očí. Nevydržela jsem to a políbila ho.
Poté jsem se zeptala "není to trochu předčasné já jsi nejsem jis-"nedořekla
Jsem to a on mě znovu políbil.
Nevěděla jsem co na to říct ale nebránila jsem se. "Miluji tě"řekl a já přemýšlela jestli to není moc předčasné. Místo odpovědi jsem se jen přitulila k jeho hrudi. On se jen něžně
Pousmál. Ještě jsme tam byly tak dvacet minut a pak jsme šli pomalu ”domů„. Po cestě mě Shuu chytil za ruku. Znejistila jsem ale nebránila se. Dorazili jsme domů a šli spát (každí do svého pokoje). Nemohla jsem usnout a přemýšlela jsem o tom co se stalo. Měla jsem z toho dobrý pocit , ale zároveň jsem se docela bála. Co to znamená. Asi o půl druhé ráno jsem konečně usnula.Ahojky šunčičky, jak se daří? Vím že je to docela hrrr, ale baví mě to tahle dvojce se mi docela líbí. Docela jsem se rozepsala slov. Příště plánuju začít rozepisovat chatu. No nic , vaše:
Miu-chan
ČTEŠ
Retardovaný sýr v sídle Sakamaki.
VampirosTohle je příběh o dívce Miu Yumanaki co žije "normální„lidský život. Její kamarádka Yui ji pozve do sídla Sakamaki, aby tam pár dní bydlela. Netuší ale jak moc je to špatný nápad... UPOZORNĚNÍ!!! •Tato kniha moc není podle pravého příběhu ale ho...