° Yeniden Başla Hayata °

82 3 1
                                    

İki gündür evde yanlızım canım sıkılıyor rüzgarda gidince iyice yanlız kaldım iyi mi. Kendimi temizliğe vurdum bu ne ya bu pislik ne ahırda yaşıyoruz sanki  herşeyi ben mi yapacaktım o kalkıp toz alana kadar ben her yeri silip süpürmüş oluyodum zaten evde vazo gibi duruyodu bi işe yaradığıda yoktu nasılsa.

Aklım o çocukta kaldı napıyor acaba çocuğa postayı koyduk iyimi ? Bendeki şans da kimsede yoktur.. Bidahada bakmazki bana off neyse gül gibi çocuğu kaptırdık..

Neyse sinirden saçmalamaya başladım bi piskoloğa gitsem iyi olur ama ben adamıda çıldırtırım iyimi...

En iyisi cumartesi kızlarıda alıp büyük adaya gitmek hem değişiklik olur biraz eğleniriz felan ama Melisa burda mı acaba bi arıyımda eğer burda değilse büyük adaya gitmenin bi anlamı yok.

_Alo ? Melisa?

_Efendim canım ?? 

_Cumartesi Büyük adaya gidelim mi burdamısın ?

_Aaaa çok iyi olur İstanbuldan Selim geldi kuzenim oda gelsin eğleniriz.

_Tamam fark yapmaz bebeğim.

_10.30 da bizim cafeye gel kahvaltı yapıp gideriz.

_Tamam Görüşürüz 

_Görüşürüzz

Bu kuzende nerden çıktı şimdi. Ne güzel kız kıza eğlenicektik of. Bi kerede birini araya katmasalar olmaz zaten.. Alışveriş yapmam lazımm !! Giyicek hiç birşeyim yok. Toparlanıp çıktım. Arabayla çıktığıma bin pişman oldum her zamanki gibi trafik vardı.. Lanet girsin abartısız 2 saat yolda kaldım. ''2 saat sonunda bakırköyy''...

Sanırsam bu alışverişi fazla abarttım alt üstü bi adaya gidicem ama artık çok geç ne beğendiysem aldım.. Neyse canım ne zamandır alışverişe çıkmamıştım iyi oldu eve gidip kahvemi içme zamanı...

Uzun bi yoldan sonra bahçede salıncağıma yatıp yıldızları izlemek kadar güzeli yok.. Yıldızları izlerken uyuya kalmışım. Sabah erkenden kalkıp giyindim acele bi şekilde sonra koşa koşa cafeye gittim. Melisayı gördüm, uzun bi sarılmadan sonra yanına oturdum.

_Melisaa hani nerde kuzenin ?

_Gelir birazdan arabayı park etmeye gitti.

_Tamam o zaman

_Geleli zaten 1 hafta oldu buranın yabancısı biraz. Öne sen otur yolu gösterirsin ona hem çok samimidir hemen ısınırsın.

_Peki o zaman sen öyle diyosan.

_Aaa bak geldi gel Selim

S_ Meraba Kumsal :)

O anda ne yapıcağımı şaşırdım bir anda kıpkırmızı kesildim adeta şaka olmalıydı yok dalga geçiyosunuz ya imkansız bişey bu. Tam bi fiyasko! Cafedeki çocuktu bu bana çay ısmarlıyan evet evet kesinlikle oydu o anda ölmek istedim. Ne yani cafede bağırıp çağırdığım çocukla bütün gün adayımı gezicektim  hemde onun arabasıyla, Aman Tanrım....

K_Meraba Selim

S_Nasılsın?

K_İyi işte sen?

S_İyi seni bidaha görüceğimi hiç sanmıyodum çok şaşırdım.

K_Bende öyle o gün fazla tepki verdim kusura bakma olur mu ?

S_Yok ya önemli değil senin yerinde kim olsa öyle yapar.

M_ Heyy siz tanışıyormusunuz ?

K_Evet ama pekde hoş bi tanışma sayılmazdı.

S_Neyse şimdi bırakın tanışmayı bayanlar hadi Büyük Ada Yolcusu kalmasın!!!!

                                  ~~

Yolculuk güzel başladı ama hep bi tedirginlik vardı sanki her an sinirlenip beni arabadan def edicek gibiydi. Melisa son ses müzikle arkada kopuyorken biz de sessizliğimizi korkuyorduk. Sonra o sessizliği selim birden bozdu.

S_Hadi artık vapura geldik yukarı çıkalım da yolculuğun tadı çıksın.

M_Tamam kuzenn.

Melisa kolumdan tuttuğu gibi beni merdivenlerden koşa koşa yukarı çıkarttı. Hayır anlamıyorum bu kız bu kadar enerjiyi nerden buluyorki??

Tam koltuklara oturmuş denizi izlerken Selim elinde birşeylerle yaklaştı. Neydiki acaba o diye kendi kendime konuşurken elindeki tostları bize uzatarak;

S_ Uzun bi yoldan sonra acıkmışsınızdır diye düşündüm şimdilik bişeyler atıştıralım akşam yemeğini adada yiyeceğiz.

M_ Saol kuzen

K_ Teşekkürler..

Aslında o kadarda görgüsüz değilmiş sanki. Ama beni orda sinir etmişti ve yaptıklarımın hepsinde hakketti.. Vapur yolculuklarını hep sevmişimdir çocukluğumdan beri deniz araçlarına bayılırım. Sanki denizi izlerken bütün dertlerim sıkıntılarım o yolculuk bitene kadar kayboluyor. Ama bugünlük durum için aynısını söyleyemem yanımda bu çocuk olduğu sürece kasılmaktan ölüp gideceğim kesin!!

S_ Herşey bir kenara ama bu deniz otobüslerine bayılıyorum.

K_ Evet insanda ne dert ne tasa kalıyor. .

M_ Hadi bee susunda arabaya inelim biran önce adaya gitmek istiyorumm gençler !!!

S_ Siz arabaya inin ben şu çöpleri atıp geliyorum.

K_ Tamam hadi Melisa biz inelim.

Arabaya indik ardından da Selim geldi zaten vapurdan iner inmez arabayı park ettik. Kafamı kaldırmamla süprizler başlamıştı Selim bizim için fayton tutmuştu ve bütün adayı onunla gezecektik aman tanrım !!

Neyse faytona bindik tam gezerken bi çarşı gördük. Melisa hemen faytonu durdurdu indi açıkcası biraz tırsmıştım sadece Selimle ikimiz kalmıştık.. Derken Selim de indi ardından elini uzatarak benide indirdi bu çok hoş bir davranıştı o kadar da kazma değilmiş aslında..

                                           

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 07, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kusursuz AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin