Daar stond ik dan, samen met Karen en Kristel eindelijk voelde het compleet. Ik was degene die K2 weer K3 zou maken. Ik mag gaan optreden voor duizenden mensen en kinderen, en zal de huiskamers gaan vullen met muziek die ik heb ingezongen van Alle Kleuren tot Oma's aan de Top. Alle hits zullen straks te horen zijn met mijn stem, iets waar ik altijd al als kind zijnde van droomde. En hier sta ik dan, met glunderende ogen en een glimlach van oor tot oor. Langzaam lopen Karen, Kristel en ik zelf het podium af en we worden onthaald door de crew van K2 Zoekt K3 en Gert Verhulst. ''Dag James, ik wil zeggen dat jij het ontzettend goed hebt gedaan! En dat wij als Studio 100 en het hele K3 Team zijnde heel erg trots mogen zijn dat wij de wereld gaan veranderen!'' glimlacht Gert en ik knik verlegen. Wauw, de échte Gert Verhulst die dit tegen mij zegt. ''Heel erg bedankt meneer Verhulst! Ik kijk uit naar de komende jaren die ik samen met jullie zal beleven'' zeg ik netjes terug. Gert begint te lachen ''Zeg maar gewoon Gert, James. Meneer Verhulst klinkt zo oud'' lacht hij en ik knik blozend. Dan opeens verschijnt er iemand in de deur en ik kijk op. ''Dag, James.'' hoor ik een bekende stem zeggen. Ik kijk haar aan en met één verbazende blik kijk ik haar aan. Zag ik dit nou goed? Was dit... ''Ja James, je ziet het goed. Haha, ik ben het Kathleen'' glimlacht ze en ik straal. ''James, jij hebt het zo ongelofelijk goed gedaan! Jij hebt iedereen je sterkste kanten laten zien en daarom mag ik met heel veel trots zeggen dat jij een ware opvolger bent van mijn plekje in K3'' zegt ze vol trots! Ik twijfel geen moment en ik knuffel haar direct. ''Ik zal je zo trots mogelijk proberen te maken'' fluister ik zachtjes en ze lacht. ''Dat heb je al gedaan lieve schat.''grinnikt ze.
De avond eindigt in een bijzonder feest met familie en vrienden van ons allemaal! De volgende ochtend moest ik al vroeg uit bed om te beginnen met het op te nemen van de nieuwe en oude liedjes die op de nieuwe CD zullen komen. Het allereerste liedje MaMaSé! is gelukkig af. Dat zal ook direct onze allereerste single zijn die ik samen met Karen en Kristel uit zal brengen als de 'nieuwe' K3. Maar een ding zal zeker zijn in dit hele verhaal 'Niets is ooit zo mooi geweest'
JE LEEST
De Jongen in K3
Teen Fiction15 Jaar geleden ''Ja wij zijn zoveel mooier als we samen zijn!'' Klonk door de kamer van huizen Johnsens. ''mama ik ook in K3'' giechelt een kleine jongen genaamd James. ''Haha is dat zo lieverd? Maar K3 is toch voor meisjes?'' vraagt zijn moeder...