ŞİMDİ OKUDUĞUN Detroit: Become Human Diyaloglar Random Tumblr'dan bulup çevirdiğim diyaloglar. #alıntı #connor #detroitbecomehuman #deviants #diyalog #funny #hank #kara #komik #markus #north #rk800 #rk900 #saçmalıklar #simon #tumblr 129 353 25 6 re-albertwesker tarafından re-albertwesker tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Bebekle takılırken*doğru çevirimi hdhsj*; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Bebeğin içeceğini kontrol ederken; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Bebekle oynarken; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Bebek için eğlenceli oyunlar; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Bebeği gülümsetmek için; Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.