Oğuz'un yanından ağlayarak gittim. Onunla konuşmak bile içimi acıtmıştı. Beni terk edip gidişini, şimdi de İpek ile evlenecek olmasını kaldıramıyordum..
Eve gittiğimde odama doğru gidiyordum ki Ecrin'in sesini duyup duraksadım.
ECRİN : Abla biraz konuşalım mı?
BAHAR : Şu anda olmaz Ecrin. Benim biraz dinlenmem lazım.
ECRİN : Hayır seni yalnız bırakmayacağım abla. Çok kötü görünüyorsun.
BAHAR : Biraz moralim bozuk.
ECRİN : Oğuz yüzünden mi?
Ağlamaya başlamıştım.
BAHAR : Evet onun yüzünden..
ECRİN : Onu hâlâ çok seviyor musun?
BAHAR : Çok seviyorum..
OĞUZ
Bugün Bahar'ı görünce içimde bir pişmanlık duygusu hissettim. Ona olan aşkımı hissettim. Ama o zamanlar Bahar'ı çocukça bir aşk ile sevdim. Şimdi ise durum değişti.. Ben İpek'i çok seviyorum. Hemde bu çocukça olmayan bir aşk. Kendi hissettiklerimden kaynaklı bir aşk..
İPEK : Aşkım heyecanlı mısın?
OĞUZ : Ne için?
İPEK : Düğünümüze tabiki..
OĞUZ : İpek bu düğüne Bahar'ı çağırmakla hata mı ettik sence?
İPEK : Aşkım kız engelli. Düğüne gelip biraz oynar işte, kötü mü?
OĞUZ : Biz Bahar'ı bu duruma düşürdük İpek! O kızın engelli olmasının tek sebebi biziz!
İPEK : Hayır değiliz! Onu zorla o salıncağa bindirmedik. Sadece binmesi için ısrar ettik. Sakın bizi suçlama. Bahar kendi kendine kör oldu. Anladın mı?
OĞUZ : Ben her gün bunun vicdan azabı ile yaşıyorum.
İPEK : Yeter ya! Nereden çıktı şimdi bu Bahar?
OĞUZ : Bugün Bahar ile karşılaştım.
İPEK : Oğuz sen Bahar'a mı aşıksın?
OĞUZ : Saçmalama İpek! Bahar benim için geçmişte kaldı. Hiçbir anlam ifade etmiyor artık. Sadece acıyorum ona.. Hemde çok acıyorum..
İPEK : Zaten acınacak durumda Oğuz. Bak biz onun için en iyisini yapıyoruz. Onu düğünümüze çağırmamız bile çok saçma bir şey ama biz o kadar iyi insanlar olduğumuz için Bahar'ı düğünümüze çağırıyoruz.
DÜĞÜN GÜNÜ
İpek ile evleneceğim gün gelmişti. Konuklar tek tek gelmeye başlamıştı. İnsanlar ile tek tek ilgilerken birden bire Bahar'ın geldiğini gördüm. Bembeyaz bir elbise gitmişti. Saçını dalgalı yapmıştı. Elindeki körlerin kullandığı sopa ile birlikte içeri girdi. Bahar'ı görünce hemen onun yanına gittim.
OĞUZ : Bahar.. Hoşgeldin.
BAHAR : Oğuz sen misin?
OĞUZ : Evet benim..
BAHAR : Sizi tebrik etmek için geldim.
OĞUZ : Bahar ben ne diyeceğimi bilmiyorum.
BAHAR : Hiçbir şey deme Oğuz. Sadece bu düğünün tadını çıkar.
Bahar değneği ile birlikte benim yanımdan ayrılırken bende istemsizce ağlamaya başlamıştım.
Hemen gözlerimden akan yaşı silip İpek'in yanına gittim.
İPEK : Çok heyecanlandım şimdi Oğuz. Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyor.
OĞUZ : Bahar gelmiş.
İPEK : İyi gelsin! Bundan banane!
OĞUZ : İpek! Sana bunu tekrar hatırlatmama gerek var mı?! Bahar'ın neden diğer konulardan özel olduğunu söylememe gerek var mı sence?!
İPEK : Bahar senin için özel Oğuz! Çünkü sen o kızı hâlâ seviyorsun. Ya sen kimi sevdiğine emin misin?! O engelli sümüğü mü seviyorsun?! Bu kadar düştün mü?!
OĞUZ : Sakın! Bir daha Bahar hakkında konuşurken kelimelerini düzgün seç!
İPEK : Yalan mı?! O engelli zavallı bir kız! Göremiyor o! Bense zenginim, ondan güzelim. Ondan sağlıklıyım! O sakat!!
Sinirden kendime hakim olamayıp İpek'e tokat attım.
OĞUZ : O, sende olmayacak karaktere sahip! Sende olmayacak vicdana sahip!
İPEK : Sen.. O kız için bana vurdun mu? O zavallı için bana mı vurdun?!
OĞUZ : Sen daha zavallısın!
İPEK : Peki öyle olsun! O zaman bu düğün de iptal! Ben böyle bir adam ile evlenmem!
İpek ağlayarak yanımdan gitti.
Salaksın Oğuz ya! Çok salaksın! Gül gibi kız dururken engelli bir zavallıyı korumuştum. Ben gerçekten de değer bilmiyordum.
BAHAR
Düğün salonunda daraldığım için oturduğum masadan kalkıp, değneğimle birlikte dolaşmaya başladım. Dolaşırken İpek ve Oğuz'un sesleri gelmeye başladı. Seslerin geldiği yöne doğru yürüdüm.
OĞUZ : Aşkım ben çok özür dilerim. Yani mantıklı düşününce o özürlü kız için seni üzmemem gerekiyordu.
İPEK : Sonunda kıymetimi anladın yani Oğuz! Bak Benin gözlerim görüyor, ama o kız görmüyor!
Konuştuklarından benden bahsettiklerini anladım ve ağlamaya başladım.
Birkaç saniye içinde gözlerim açıldı ve ben görmeye başladım. Oğuz ve bana bakıyorlardı.. Ben artık görüyordum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ BAŞLANGIÇ
FanfictionAffetmek erdemlik midir? Yoksa aptallık mıdır? Küçük bir OğBah hikayesi..