5

206 15 8
                                    

OĞUZ : Bahar bu doğru mu söylüyor?

BAHAR : Evet!

OĞUZ : Bahar sen delirdin mi? Benden başkası ile nasıl sevgili olabilirsin sen?!

BAHAR : Seni sevmiyorum Oğuz!

HAKAN : Yeter artık! Git sende Oğuz!

OĞUZ : Nereye gidip gitmeyeceğimi senden öğrenecek değilim!

HAKAN : Öğretmiyorum zaten! Bunu öğrenmiş olman lazım.

OĞUZ : Peki gideceğim ama son bir şey daha var.

Bahar'ın kulağına fısıldadım.

OĞUZ : İstediğin kadar kov beni. Nasıl olsa birkaç gün sonra altımda inleyen sen olacaksın.

Sinsice sırıtıp onların yanından gittim. Bahar'ı başka biri ile görmeye katlanamıyordum! Sinirle evime gidip Bahar'ı nasıl kendime aşık edebileceğim hakkında fikirler düşünmeye başladım. Bahar kendi isteği ile benim ayağıma gelmeliydi. Benim şamtajımla ya da tehditimle değil. Kendisi istediği için benim olmalıydı..

BAHAR

Oğuz evimin önünden gitmişti. Aslında ona haksızlık yapıyor olabilirdim ama kulağıma söylediği sözler gerçekten midemi bulandırıyordu.

BAHAR : Hakan teşekkür ederim. Sen öyle demeseydin Oğuz gelmekten asla vazgeçmeyecekti.

HAKAN : Ben yanındayım Bahar. Birlikte atlatacağız tüm bunları.

BAHAR : Bu akşam birlikte bir yerlere gitsek mi? Hem kafamız dağılmış olur.

HAKAN : Olur aslında. Kulübe gitmeye ne dersin?

BAHAR : Neden olmasın..

Hakan ile hazırlanıp kulübe gitmiştik. Birlikte içkiler içiyorduk. O sırada Hakan'ın telefonu çaldı. Telefonla konuştuktan sonra gitmesi gerektiğini söyleyip gitti.

BAHAR : Bir bardak daha alabilir miyim?

O kadar içmiştim ki bunun kaçıncı bardak olduğunu hatırlamıyordum. İçki içmekten sarhoş olmuştum. O sırada Oğuz'un sesini duydum.

OĞUZ : Yeter artık bu kadar içtiğin! Zaten kafan yeterince uçmuş!

BAHAR : Sanane ya! İster bir tane içerim, ister bin tane! Seni ilgilendirmez! Sen kimsin be?!

OĞUZ : Bahar şu anda sarhoş olduğun için sana kızmıyorum. Zaten asıl kızılması gereken kişi sen değilsin. Sevgilin! Nerede o şimdi? Yok! Seni böylece içki içirip, sarhoş halde bırakıp gitti. Ya biri sana zarar verse? Ya bu savunmasız halinle sana tecavüz etse? O zaman ne olurdu?

BAHAR : Yani senin gibi!

OĞUZ : Ben sana asla zarar vermem Bahar. Asla! Bunu bir daha sakın söyleme!

BAHAR : Yalancı! Sen bu hayatta bana verebileceğin en büyük zararı verdin! Benim hayatımı kararttın! Sonra da gidip en yakın arkadaşımla evlenmeye karar verdin. Şimdi de bana söylediğine bak!

OĞUZ : Bahar hadi artık seni evine götüreyim ben.

BAHAR : İstemiyorum! Yıllarca kör kaldığımda bile bir kere uğramadın bana. Bana ihanet edip en yakın arkadaşım ile evlenmeye kalktın! O zamanlarda bile sana ihtiyacım olmadı. Şimdi de istemiyorum seni hayatımda Oğuz!

OĞUZ : Galiba sen bu sarhoş halinle bana istediğini söyleyeceksin sanıyorsun kendini dimi Bahar?

BAHAR : Ben bunları sana ayıkken de söylerim Oğuz! Sadece şunu bil ki..

Oğuz'un dudağıma yapışması ile cümlem yarım kaldı. Oğuz'u kendimden itmeye çalışsam bile o dudaklarımı sıkıca bastırarak öpüyordu. En sonunda benden çekildiğinde ikimizde nefessiz kalmıştık.

BAHAR : Beni öpmen bir şeyi değiştirmedi Oğuz. Sana kızgınlığım geçti mi sanıyorsun ha? Geçmedi! Geçmeyecek de..

OĞUZ : Bu öpücük beni affetmen için değildi Bahar. Veda öpücüğü idi..

BAHAR : Anlamadım.

OĞUZ : Yaptığımın yanlış olduğunu biliyorum Bahar. Ben sana çok büyük bir yanlış yaptım ama sonra çok pişman oldum. O kadar çok özür diledim, o kadar çok yalvardım ki.. Hiçbiri işe yaramadı. Bana olan öfken geçmedi.. Geçmeyecek de.. O yüzden artık uğraşmayacağım Bahar. Sana veda değil, elveda ediyorum..

Oğuz tam gidecek iken uykuma yenik düşüp onun omzuna başımı yasladım ve uyumaya başladım.

YENİ BÖLÜM 7 YORUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ BAŞLANGIÇ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin