Ismeretség

143 4 0
                                    

Calum röhögve hozzám vágta az unikornisomat,majd Mikey-val a hátán belecsapódott a vízbe. Mi itt már fuldokoltunk a röhögéstől,majd Ash segített beleülni az úszógumimba,és kizavarta Calt a négyszemélyes úszógumiért. Calum kimászott,és először a partra tette a mini hűtőt,ez után egy kis szerencsétlenkedés után sikerült felülniük. Mikey ide nyújtott egy alkoholmentes sört,amit én fintorogva néztem,majd némi gondolkodás után hozzávágtam. A találat a vállán érte,majd elmerült a víz alatt.
- Ember,nem először iszok,adjál már valami ütősebbet-grimaszoltam. Erre adott egy alkoholosat,amit én egy bólintással nyugtáztam. Kezdetét vette egy giga kérdezz-felelek. Már lassan a fél életemet tudták,én pedig az övéket.       Ekkor Luke felvetette,hogy mi lenne,ha kiszállnánk,és felelsz vagy merszet játszanánk. Mindenki beleegyezett,tehát kerestünk egy üveget,és betettük középre. Ash pörgetett,ami Calumnál állt meg.
-Merek-mondta egy vigyor kíséretében.
- Vedd fel a ruháidat,és ruhástól ugorj a vízbe-röhögte. Utána ez az egész átment mersz vagy merszbe,mert mindenki elkezdett merni. Eddig egyedül én maradtam ki,de gyanítottam nem sokáig lesz így,és láss csodát,én következtem.
- Merek-mondta sóhajtva. Ash csak a fejét rázva röhögött,majd átruházta a feladat adásának lehetőségét Mikeyra. Itt már tudtam,hogy áshatom el magam,mert tudni illik,szegény Mikey nem egészen normális.
-Maya,Maya... Menj át a szomszédhoz,és mondd a kaputelefonba,hogy Luke(😂),én vagyok az apád-szakadt a röhögéstől a jelenleg piros hajjal rendelkező Michael. Egyébként rövid gondolkozás után felmutattam neki a középső ujjam,majd elindultam,ők pedig utánam. Elbújtak egy bokorba,és onnan figyelték az eseményeket. Benyomtam a kaputelefont,és elváltozatott hangon beleszóltam.
-Luke,én vagyok az apád-mondtam visszafolytott nevetéssel.Egy csaj kinézett az ablakon,tehát gyorsan olajra léptünk. Szakadtunk a röhögéstől,mikor visszaértünk az 5sos rezidenciára. Ekkor a drága Ashton Fletcher Irwin pörgetett,ami ismét nállam állt meg.
-Maya,ezért meg fogsz ölni,de mivel nagyon összeilletek,csókold meg Luke-ot.

Heartbreak GirlWhere stories live. Discover now