The dinner

130 3 0
                                    

Miután Rachellel letrappoltunk a lépcsőn,addigra elszabadult a pokol. Calum és Mikey egymás haját tépték,majd vízzel kezdték egymást locsolni,mint később megtudtam azért,mert elvileg valmelyik csalt egy videó játékban,csak azt nem tudták megmondani,hogy ki volt,mert egymásra fújtak,míg Ash és Hemmo megpróbálták őket leállítani. Nem kellett sok idő,és lenyugodtak a kedélyek,aztán jó kisfiú módjára leültek a seggükre,és befogták a szájukat.
-Mit kértek enni?-kérdezte Ash a két majomtól. Aztán rájött,hogy ezt nem kellett volna kérdezni sem. Calum elvigyorodott,majd összenézett színeshajú barátjával,és egyszerre vágták rá:
-Pizzaaaa!
Ash vonakodva,de bólintott.
-Mi a baj a pizzával?-kérdeztem.
-Semmi,csak egy hete pizzát vacsorázunk-nevetésben törtem ki. Irwin is elmosolyodott,majd kiment a teraszra,mert az idiótáktól nem tudna rendelni. Mi addig Lukeal beszélgettünk,Calumék pedig valahogy megint veszekedésbe kezdtek,és kezdtem azt érezni,hogy menten kitör a harmadik világháború,de jelen pillanatban az sem érdekelt volna,mert Hemmoval beszélgettem. Valahogy kínos témába bonyolódtunk,mert eljutottunk a szerelmi életünkig. Luke beszélt nekem arról,hogy eddig sok lánnyal volt,de egyikben sem látta az igazit,de most van egy lány,aki még nem áll hozzá olyan közel,de látja benne hogy ő lenne az igazi,és reméli,hogy a lány így érzi. Valahogy összeszorult a gyomrom ennek hallatán,és visszajátszódott a fejemben ez a mondata,míg végül meg nem lökte a térdem,mire ráemeltem a tekintetem,és láttam az önelégült vigyort az arcán,amit hamar le is törölt,és rólam kérdezett.
-És te hogy állsz?
-Az eddigi szerelmi életemet ismered tegnapról,a mostanit...nos,nem nagyon van szerelmi életem. Tetszik egy fiú,és nem állunk olyan közel egymáshoz,és mondta hogy tetszik neki egy lány,aki nem hiszem hogy én lennék az.
-Miért érzem azt,hogy egymásról beszélünk?!-hajolt közelebb. Persze, Maya Rosalie Green,nyugodtan kotyogd el a jelenlegi legféltettebb titkod!!!Miért is ne?! Belső vívódásomnak az vetett véget,hogy Ashton bejött az ajtón hat doboz pizzával.
-Csak ennyi?-kérdezte csalódottan Cal,mi pedig megrökönyödve néztünk rá.Bő fél óra múlva mindenki a hasát fogva ült,kivéve Hoodot,aki keveselte az adagját. Evés után beültünk a TV elé a kanapéra,én Luke és Ashy közé kerültem,és épp beszélgettünk. Valami aranyosat mondhattam,mire Ash nyomott egy puszit a képemre,Luke pedig furcsán nézett ránk. A szemében mintha egy kis dühöt vagy esetleg féltékenységet fedeztem fel. Kiengesztelé képpen neki is akartam adni egyet,a következő pillanatban azon kaptam magam,hogy szájrapuszit adtam ajkaira. Igen,az történt,hogy Luke is meg akart puszilni,de arra nem számított,hogy én is ezt szeretném tenni,így nagyszerűen elrontottam az esélyeimet szerintem. De amúgy annyira nem bánnám ezt a puszit,ha neki is én tetszenék. Vagy ez már esetleg csóknak számít?! Jaaaj neee!!!

Heartbreak GirlWhere stories live. Discover now