mavi sular içinde

80 7 2
                                    

Yazardan
______________
Seolbi sabah alıştığı jimin yoktu yanı boştu ama aşağıdan sesler geliyodu ve saat 2 idi hadi ama bu saatte jimin aşağıda ne yapabilirdi bir anda kız sesleri duymaya başladı hayır bu olamazdı jimin onu aldatmadı jimin jimin bunu yapmazdı. Hafif asağa baktı ve görmek istemediği görüntüyü gördü. Jimin onu aldatıyordu. Hani onu seviyordu hani ondan çocuğu olsun istiyordu. Seolbi odaya girdi ve ağladı ama sessiz ve içine ata ata daha 2 saat önce birlikte olduğu kocası şimdi başka biriyleydi. Seolbi çok kızgındı jimine. Hemen uyudu ve duygusunu bastırdı. Saat 10 da Jimin in sesi ile uyandı.

Jimin: bebeğim hadi kalk.

Seolbi: git burdan istemiyorum seni

Jimin: neden

Seolbi: sen sen sen beni aldatıyorsun git yüzünü bile görmek istemiyorum

Jimin: sen sen gördün mü

Seolbi: görmeseydim bunu bilmiycekmiydim jimin he bide benden utanmadan çocuk istiyosun ben sana naptım

Jimin: ben

Seolbi: kapa çeneni seni dinlemek istemiyorum eğer bi çocuğumuz olursa onu aldırıcam senden bir çocuk istemiyorum ama ben hata yaptım ben ben sana aşık oldum ama olmamalıydım  çünkü sadece salaklar aşık olur ve senin yuzunden bende bir salağım. Dedi ve evden çıktı jimin ise Seolbinin haklı olduğunu düşündü ve ondan özür dilemeliydi. O yuzden bir plan yapmalıydı. Bu planda ona jungkook yardım edecekti. Hemen ona danıştı. Plan hazırdı

9 da
________
Jimin herşeyi hazırlamıştı ama hayla seolbi yoktu. Onu çok merak etmişti. Telefonlarını jimine açmıyordu seolbi. Ona kızgındı ve kırgın. Deniz kenarında oturup bütün olanları düşünüyordu. Bunu nasıl yapmıştı ona. Seolbi sabah ona dediklerini düşündü bebek aldırmakmı sinirden saçmalamıştı o bir karıncaya bile zarar veremezdi eğer jiminden bebeği varsa onu dünyaya getirecekti ama herkesten saklıycaktı. Jimin bu sırada olabilecekleri düşünüp kendine kızıyordu. Her yeri arıyor ve arattırıyordu derken jimin sahile geldi ve heryerde bağırarak seolbiyi aradı tam o sırada tam kumsalda bağaran seolbiyi gördü o şöyle bağırıyordu.

Seolbi:NEDEN BU KADAR ACIMASIZ OLMAK ZORUNDASIN DÜNYA NEDEN!!! NEDEN İNSANLARI AĞLATMAK ZORUNDASIN ÜZMEK ZORUNDASIN ASLINA BAKARSAN BU SENIN DEĞİL BIZIM SUÇUMUZ HEPSI BIZIM YÜZÜMÜZDEN...dedi ve jimin gelip onun beline sarıldı kız ağlıyordu. Jiminin olduğunu anlayınca kız jimini itmek isterken kendisi denizin mavi sularına girdi.

Eveeet bir bölüm sonu daha bakalım Jimin ne yapıcak seolbiye ne olucak hikaye nasıl devam edecek. Evet oylar ve yorumlar elinizden öper canlar. Kpop sizi bağışlasın Dermisim. Neyse 371 kelime var bölümde. Kpopla ol mutlu ol. Bai bai~~~~~....

son bir başlangıçtır/jimin ile hayal et ^tamamlandı^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin