ikizler

65 6 2
                                    

1 hafta sonra yazardan:

Herkes seolbinin gitmesi ile perişandı. Jimin uyumuyor ve onu düşlüyordu. Seolbiye farksız değildi ama ona karşı nefretini yenememişti. Yeni biri ile tanışmıştı önün adı youngjaedi. Evet o bir erkekti. Ama youngjae onu eun mi olarak biliyordu onun kayıp kız seolbi olduğunu bilmiyordu. Dün mi ona jimin ile olan hikayesini anlatmıştı. Youngjae onun hamile olduğunu öğrenince şaşırdı ama eğer eun mi isterse ona babalık yapabileceğini söyledi eun mi kabul etti. Miaoyu bugün annesi çağırmıştı. Ve ona asıl öz annesinin o olmadığını söylemişti vede öz annesinin bir çocuğu daha varmış acaba o kimdi???

Miaodan:

Annem bana asıl öz annemin o olmadığını ve öz annemin de bir çocuğu olduğunu söyledi kimdi bu şimdi ben tek iyiydim.  Annem devam etti bizi bebekken ayırdıklarını söyledi Neden??? Neyse bugün restaurantta buluşmaz bakalım kim bu kız

Restaurantta yazar

Evet miao ve yu jin kardeşti hemde öz  mü öz ikizler. Aslında onlar koreli 2 bebekti ama sonra annelerini babası öldürdü ve yetimhaneye düştüler ama onlar daha bebelerdi o yüzden hatırlamıyorlar sonra ise farklı ailer onları aldı ve evlatlık edindi.  Oturdular ama yu jin miaoya miaoda yu jine bakıyordu sonra anneleri kaynaşın diyince ikiz olduklarını anladılar ve birbirlerine bakarak adlarını söylediler. Ve sarıldılar ve göz yaşları aktı bunun adı ağlamaktı....

Bölüm sonu arkadaşlar az yazdım çünkü eğer bunuda yazmasaydım bölümsüz kalacaktınız bu yüzden az ama öz yazdım bu arada final yaklaştı bundan sonra bir ikon üyesi ile hayal et yazcam. 241 kelime. Sizi seviyorum . bai bai yazar kaçar ...

Bu aradaelfjnk

Nctzen_Baby_Army

Berru_demirr  sizi seviyorum....

son bir başlangıçtır/jimin ile hayal et ^tamamlandı^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin