kaçış

80 7 5
                                    

Seolbiden:

Kısacası hamileyim neden bu kadar sakinimki. Jimin şuan çıldırdı baba oluyorum diye bağırıyor.  Ama ben sakinim neden bu beni mutlu etmiyor. Ahh biliyorum. Benim çocuğumun aldatan bir babası var. Onu burda tutamam onu başka bir yere götürücem kimsenin bilmediği bakmadığı yere jimine güldüm. Ve akşam olunca biletimi aldım. 1 saat uyudum ve bavulunmu ayarladım sonra ise çıktım  ve uçan  arabam ile havaalanına gittim. Ve tabiki jimine not bıraktım. Ufoya bindim ve 13. Galaksiye gittim. ( nasıl bir hayal gücüm var ) burası çok nadir kişilerin bildiği bir yer tabikide biletimi beraber villamıda aldım. Hemen helitax ile evime geldim Ve bavullarımı alıp buz merdivenlerden çıkıp evime yerleştirdim. Ah jimin uyanmış olmalı saat sabah 10:00.

Jiminden:

Sabah kalktım  ve yanıma baktım ama seolbi yoktu muhtemelen bana kahvaltı yapıyor diye düşündüm ve aşağa indim ama yoktu sonra seolbi diye bağırarak odalara baktım tam mutfağa gidip mus içecekken tıktık buzdolabındaki notu gördüm açtım ve not şöyleydi

Sevgili kocam jimin;

Ahh buna katlanamam sana baktığımda her zaman aklıma o an geliyor beni aldattığın an ve ben artık buna dayanamam dayanamıyorum da. Ayrı kalmamız bizim için en iyisi. Çocuğumuza gelirsek sakın onu istiyorum demeye kalkma o masum senin kötülüklerini hak etmiyor bu yüzden bizi boşuna arama. Ben gidiyorum şimdilik baybay PARK JIMIN.....

Ne yani gitti mi lanet olsun bir gecelik hatam nelere mâl oldu. Ahhh jimin ah neden yaptın  bunu neden. Neden. Ya bütün gün ağlıcam yada onları arıysam kesinlikle 2.. ağlamayı bırakıp adamlarıma söyledim ve bende aramaya başladım bir kaç saat içinde dünyadan çıkmış olamaz heralde.

Miaodan:

Hamileyim ve bu sefer bi oğlum oluyor istediği oldu sonunda ne kadar dua etmiştir kim bilir erkek çocuk için. Amman banane canım noodle ramen çekiyo o ne ya derseniz yemek. Neyse lucas a söylemem gerek

Lucastan:

Eller oynasın eller eller kim ne derse desinler kim ne derse desinler pardon sizi görmedim erik dalı oynuyodumda oğlum oluyor çünkü. Sonra miao çağırdı ve her zamankinden dedi ahhh noodle ramen istiyor anladım neyse gidip yapayım bai bai...

Taeden:

Yine sıkıcı bir gün fazlası yok bitti....

Çok açıklayıcı tae teşekkürler gününü tek bir cümle ile açıkladı neyse arkadaşlar oy ve yorumlarınızı esirgemeyin. 354 kelime . Bai bai ~~~ ....

son bir başlangıçtır/jimin ile hayal et ^tamamlandı^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin