No..

54 10 0
                                    

Víte, všichni lidi se rodí stejně. Jsou stvořeni z lásky nebo nenávisti. Ale všichni jsou stejní.
Nepošpinění. Nezkažení.
Tehdy ještě nevnímají to, co je kolem nich. Nevnímají to, co se v nich rozpíná. Jsou to jen děti.
V očích mají lásku protknutou neviností.
Změna přichází po letech.
Napoprvé jsou to jen myšlenky. Myšlenky, které jsou prostě jiné než myšlenky ostatních lidí. Pak se k tomu přidávají odpovědi. Odpovědi, které se vymykají kontrole. Vymykají se normálu který je pevně zasazen do každého života a existuje v něm jen jedna hranice. Tenká čára, která varuje všechny kteří se k ní dostanou. Nevaruje před útesem který je za ní. Ne. Ona hranice varuje před pádem.
A nakonec i smýšlení o světě.
Takový člověk už ho vnímá jinak než ostatní. Nevnímá ho už jen jako šanci něco dokázat. Šanci prožít něco úžasného. Žít.
Ne, tito lidé už mají na svět mnoho a mnoho pohledů. Jeden rozdílnější než druhý.

Takový člověk není na první pohled poznat. Vypadá úplně jako ostatní. Má svojí osobnost a někdy má i přátele.
Je jen jeho tajemstvím, že by je byl schopen zabít bez mrknutí oka. Je jen jeho tajemstvím, že by byl schopen postřílet celou svojí rodinu.
A přesto. Přes to všechno co ho napadá, většinou se není čeho bát. Spíš je to naopak. Ten daný člověk se děsí sám sebe. Přemýšlí o tom CO SE S NÍM SAKRA DĚJE. Proč není jako ostatní? Většinou také přemýšlejí o tom, že by to někomu řekli, ale.... co vlastně by měli říct?
"Nedělá mi problém někoho zastřelit a přemýšlím o tom jak sebe nebo někoho jiného zabít?" Jak by dotyčný mohl reagovat?
Rozesmál by se? Zhrozil se? Odmítl by s daným člověkem mluvit? Bál by se ho? Poslal by ho k psychologovi nebo do blázince?
Možností je hodně a takoví lidé se většiny z nich bojí. A kvůli strachu si svojí hrůzu z jich samotných nechávají pro sebe.

Proto vás, vás jako lidstvo prosím. Otevřete oči! Takoví lidé vás neohrožují. Takoví lidé nejsou hrozbou.
Prosím podívejte se na ně a pomozte jim. Vysvětlete, že jsou jako ostatní. Že mít jinou mysl není nic špatného. Že jsou dobří.
Prosím.

Dobře. Ráda bych řekla, že to, o čem jsem tu psala neexistuje, ale to bych lhala. Opravdu existují lidé s takovou myslí. Jeden z nich je dokonce mým přítelem. Jsou to lidé kteří si většinou nejsou jistí sami sebou a ostatní je považují za divné. Oni, ale jen potřebují pomoc. Potřebují pochopení.
Díky, že jste si to přečetli a doufám, že jste pochopili to co je mezi řádky.

Link

Sucide?....MaybeKde žijí příběhy. Začni objevovat