4.Bölüm ➰

13 1 0
                                    

Sevgilimmi dedi ? Biz birbirimize büyülenmişçesine bakarken bölen o kızdı. "Aras sevgilim derken! burda neler oluyor". Arasın cevabı gecikmedi ."   Şu demek oluyor  
burdan siktir olup gidiyorsun!" Öyle bir bağırmıştıki yerimde sıçradım. Kız da "sen bittin!" deyip bana son kez bakıp arabaya bindi biner binmez son gazla okuldan gitti.

Bakışlarım Arasa dönünce sorarcasına" burada ne dönüyor Aras diye bağırdım. " Kolumu sıkıp "arza yaptı bende sevgilim olursa beni bir daha rahatsız etmez sandım deyince bende ipler koptu . "Ne demek ya ben senin oyuncağınmıyım Aras " deyip son sesle bağırdım .

Arası itip koşmaya başladım arkamdan birşeyler söylüyordu dinlemiyordum. Sonunda sahile geldim banka oturup denizi seyretmeye başladım . Arasın böyle bir şey yapması nedense çok ağrıma gitti. Gozlerim dolmuştu ama aglamıcaktım .

Yanıma birinin oturmasıyla bakışlarım o yone döndü  . Sert çehresi vardı . Saçları kavhe rengi gözleri maviydi onunda bakışları bana döndü . "Meraba" deyince bende meraba dedim. Sonra konuşmaya başladık ben başımdan geçenleri anlattım o da . Ama anlattığı şeyler çok üzücüydü.

" sevdiğim bir kız vardı onun için her şeyi göze almıştım. En yakın arkadaşım onu bir erkekle sarmaş dolaş görmüş . İlk başta inanmadım yapmaz dedim. Bir sonraki gün ona sormaya gittim. Evin kapısı açıktı ama ev boştu bir mektup vardı aynen şöyle yazıyordu . "Her şey için üzgünüm gidiyorum bir daha dönmemek üzere . Ama tek değil sevdiğimle bunu soylemeseydim arardın beni arama ben çok mutluyum umarım sende bir gün sevdiginle mutlu olursun ELVEDA..."

Benim bile gözlerim dolmuştu Berke dönüp bence üzülme demekki senin hayatındaki yeri bu kadarmış emin ol o kişi her kimse bir gün kavusacaksiniz dedim . Berkin de gözleri dolmuştu ." Teşekkür ederim seninle konusmak iyi geldi"deyip hafif tebessüm etti.Farklı bir konu açmak adına hangi okulda okuyorsun diye bir soru yoneltince " aslında yarın yeni bir okula başlıcam Kor Kolejine ". Deyince kendimi tutamayıp ya inanmıyorum aynı okuldayız deyip aniden sarıldım .

Sarılmamla afalladığını anladım kendimi hemen geri çektim . "Ben şey yani şey olunca şey oldu ". Deyince kahkaha atmaya başladı . "Tamam ben seni anladım deyip gülümsedi . " Saate baktığımda dokuza geldiğini gördüm . Baya bir oturmuştuk "ben artık gideyim geç oldu "deyip kalkacakken kolumdan tutup ona bakmamı sağladı .

"Şey ben senin numaranı bilmiyorum" deyince ona numaramı verdim . Sonra eve doğru yürümeye başladım hayat ne garip canından çok sevdiğin birisinin seni bu şekilde yarı yolda bırakması . Düşüncelerimi bölen tabikide telefon sesiydi. Arayan annemdi "nasılsın bitanem?" " iyiyim sen "deyip baya konustuk . Annem en sonunda kızım "biz yarın geleceğiz" deyip telefonu kapattı.

Eve vardığım gibi üzerimi değiştirip uyudum. Sabah alarmın calmasıyla sıçrayıp uyandım . Lavaboya gidip islerimi halledip çıktım. Üniformamı giyip saçlarımı ördüm. Dudak parlatıcımı ve rimelimi sürüp evden çıktım . Müzik dinleye dinleye okula geldim.

Selininin uzerime atlamasıyla irkildim ne bu mutluluk deyince " sevgilim var " deyip gülümsedi . Ben de gülümseyip kimmis deyince yanımıza birisi geldi uzun boylu esmer bir çocuktu Selin " bizim sınıftan" deyince çocuk elini uzatıp ben Kerem deyip tanıstik. İyi birisiydi kesin Selinden hoşlanıyordu çünkü ona bakarken gözleri parlıyordu .

Sınıfa çıktığımızda direk sırama geçtim. Sınıf kalabalıktı tam kafamı sıraya koymuştum ki Aslı yanıma gelip "ooo Deren hanımlar da teşrif etmiş " deyince ne saçmalıyorsun Aslı dedim. "Diyorumki Arasla bu aralar çok yakınlaşmaya başladın " ben de ne saçmalıyorsun sen ! " deyip bağırdım bu arada ayağa kalkmıştım.

E tabi her gün altına yattığın için b- sözünü tamamlamasına izin vermeden saçlarına yapıştım o da çığlık atıyordu ." Bir daha söyle sürtük!"  Diye bağırdım. Bütün sınıf bize bakıyordu saçlarını çekerken birisi ayırdı bizi yüzüne bakmadan kolumu çekip sınıfın dışarısına çıkarttı.

Yüzüne baktığımda Berk olduğunu anladım . Ne dicegimi bilemedim. "Şey Berk ben yani o kız " Berk lafımı bölüp her şeyi en başından biliyorum deyince gülümseyip baktım. O da bana bakıp gülümsedi yakından incelediğimde gülüşünün çok güzel olduğunu gördüm. Berk bir anda "ciddenmi?" Dedi ne ciddenmi deyince "gülüşüm"  dedi. "Güzel ama o anlamda değil "dedim. Cidden o anlamda değildi.

Gülen yüzü bir an solar gibi oldu ama yine gülümsedi "e hadi sınıfa geçelim" dedi. Bende olur deyip peşinden ilerledim sınıfa girer girmez Selin ve Kerem yanıma geldi . İkiside endişeli gözlerle bana bakıyordu. Selin lafa atlayıp" iyimisin ?"deyince başımı olumlu anlamda salladım.

Az sonra zil çalmış hocalar derse girmişti . Arasta gelmişti. Yüzüne bile bakmadım tahtaya bakıyordum. Aras bana dönüp "Aslı ile neden kavga ettin? "Dedi seni ilgilendirmez deyip önüme döndüm." Konunun içinde ben varsam ilgilendirir." Dedi ben de madem konuyu biliyorsun sorma dedim. Zil çalınca yanıma Berk geldi "kantine inelimmi ?"sorusuyla başımı onaylar biçimde salladım. Selin ve Kerem de yanımızda geldi.

Aras kantinde arkadaşlarıyla oturuyordu. Birden bakışları bize döndü . Ilk bakışları bende takılı kaldı sonra Berke baktı. Kaşlarını catmıştı. Benim de işime geldi . Yanyana oturduk birden elimdeki su şişesi yere düştü . Berkte o anda eğilince ellerimiz birbirine değdi . Ben de ona baktim . Burun burunaydık . Biz birbirimize o şekilde bakarken kendimi geri çektim .

Arasa baktığımdaysa bana bakıyordu çenesi gerilmiş damarları belirginleşmişti. Birden bana doğru gelmeye başladı . Yanıma gelince "kolumdan tutup bir işimiz vardı"  deyip çekiştirmeye başladı .

O sırada Berk ve Kerem ayağa kalkmıştı Selin ise endişeli gözlerle bize bakıyordu . Onlara dönüp konuşup geleceğiz dedim. Çünkü gelmesem zorla götürürdü.  Peşinden gittim en sonda bizi bodrum katına getirdi. Kolumu cekistirip duvara itti. Canım yanmıştı ama sesimi çıkarmadım . "O piçle aranda ne var lan !" Deyip kükredi . Birşey yok dedim. "O zaman neden o kadar yakındınız ve o pezevenk niye sana öyle bakıyordu "dedi biraz daha yaklaşmıştı ben de "aramızda birşey yok olsa bile sanane " deyip yanından geçerken duvara tekrar itti. Bu sefer yakındık hemde fazlasıyla kalbim küt küt atıyordu . "Çünkü sana o şekilde bakmalarına dayanamıyorum." "Dudaklarını başkalarının öpme düşüncesi bile beni deli ediyor" . Deyip burnunu boynuma sürttü kokun beni delirtiyor deyip dudaklarıma yapışması bir oldu.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum ve sizi çok seviyorum ❤. Bu arada kitabın gidişatı hakkındaki düşüncelerinizi çok merak ediyorum yorumlara yazınn 👇
Hoşçakalın 🙌

Bir Garip AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin