1. Bölüm➰

25 4 3
                                    

Sabah alarmın  ötmesiyle  zar zor uyandım. Lanet olsun bugün yeni okula baslicaktim .Lavaboya doğru koşarken yeri boylamam bir oldu bir bu eksikti kalkıp islerimi hallettikten sonra uniformami giydim. Beyaz gömlek ve siyah etek  klasikti.

Saçlarımı salık bırakıp parlatıcımı ve rimelimi sürdüktekten sonra hazırdım aşağı indiğimde anne ve babamın ise gitmis olduğunu anladım. Kavhalti hazırdı ama hiç edesim yoktu.ayakkabılarımi giyip evden çıktım. Kulaklığımı takıp okula gidene kadar müzik dinledim.

Okula vardığımda koskaca yazıyla Özel Kor Koleji yazıyordu. Yavaş adımlarla okula girdim . Bu arada ben Deren Asil 17  yaşındayım  uzun boylu kumral saçlarım mavi gözlerim var. annem ve babamın holdingi var.

Anlayacağınız baya tanınıyoruz. Ben yürümeye devam ederken birden birisi  bana çarptı ona baktığımda uzun boylu  zayıf kısa saçlı bir kızdı iyi biri gibi görünüyordu söze başlayıp"ben özürdilerim dedi ." Bende önemli değil dedim bu arada 11 B kaçıncı katta deyince kız gülümseyip" 3.kat soldaki en son sınıf dedi bu arada aynı sınıftayız deyip tebessüm etti." ben Selin deyince ben de Deren deyip konuşmaya devam ettik .
Sınıfa geldiğimde çoğu kişi beni süzmeye başladı ben de rahatsız oldugumu belli etmek için boğazımı temizler gibi yapıp bir yer aramaya başladım tam Selinin yanına oturacakken sözleriyle durmak zorunda kaldım"Deren şey benim yanım dolu" deyince ona baktım önemli değil ben de bir bir yer bulup oturum dedim. En arkayı gözüme kestirdim.

Oraya geçince Selin yanıma gelip endişeyle "oraya oturma dedi bu arada sınıfta fısıldaşmalar başlamıştı bende omuz silkip oturmaya devam ettim. Hoca sınıfa girince hepimiz saygı gereği ayağa kalktık ve hoca oturabilirsiniz deyince oturduk. Gözünü bana kestirip "yeni gelmişsin bize kendini tanitirmısın ?"deyince adım Deren Asil deyip oturdum hayat hikayemi anlatacak halim yoktu .

Birden sınıfa birinin girmesiyle herkes o tarafa dönmüş fısıldaşmaya başlamıştı .Tabi bende kumral saçlı baya uzun boylu ve yeşil gözlü birisi gelmişti baya yakışıklıydı  ama gözleri bende takılı kalmıştı en kötüsü de sinirli bakmasıydı .

Yerimde rahatsızca kıpırdandım hoca da birşey dememisti . Benim tarafıma doğru geliyordu ve benim yanıma oturdu hoca birşeyler zırvalarken çocuk kolumu sıkıp  "hangi cürretle buraya oturuyorsun "deyince ben de kendimi tutamayıp  sanane tapulu malınmı? dedim alaylı gülüş atıp "evet dedi benim bu sırada bu okulda dedi."

Afalladım ama belli etmedim tabi pis mahlukat nolacak . Zil calar çalmaz sınıftan çıktı .

Selin yanıma gelince bu yanımda oturan çocuk ne gıcık birşey kendini birşey sanıyor deyince bana bakıp"bu okul onun olduğu için olmasın" deyince şaşırmadım zaten söylemişti ama gerçek olacağını bilmiyordum neyse bana ne ki.

Selinin kantine inellimi sorusuyla düşüncelerimden sıyrılıp ona olur deyip indik. O çocuğu gördüm yanında iki erkek bir kız vardı konuşuyorlardı. Selin o yöne baktığımı görünce "yanında oturan Aras onlar da arkadaşları ama Aras baya belalı biridir."

"Bence onunla konuşma bile" deyince aman ne konuşacam ya deyip önüme döndüm . Bu arada zil çalmış sınıflara girmiştik. Dersimiz matamatikti ne kadar çok sevindim bilemezsiniz!  Hoca gelince klasik şeyleri yapıp oturduk gözü bende takılı kaldı bu arada Aras derse yeni giriyordu hoca "bir daha geç kalma dersime" deyince Arasın bir bakışı vardı sormayın hoca birşey diyemedi ben de kazık gibi ayakta dikiliyordum hocanın bakışları bana dönünce Deren Asil deyip yerime oturacakken hoca bozuntusunun sen şu Asil holdinginin sahibinin kızısın değilmi deyince evet deyip yerime oturdum yok yani napacan ? Telefonum aniden titredi

Kimden: Bebikelettom
Bebegim bugün okul çıkışı kafeye gideceğiz baştan söyleyim itiraz kabul etmiyorum :)

Kime: Bebikelettom
Çok iyi olur :)

Bu arada yanlış anlamayın sevgilim
falan değil arkadaşım Arasa baktığımda telefonuma bakıyordu büyük ihtimal görmüştü ve çenesi kasılmıştı omuz silktim bana bakıp "sevgilin olduğunu bilmiyordum" deyince sanane deyip önüme döndüm .

Sonunda okul bitmişti herkes dağılmaya başladığında Çağrıyı gördüm adımlarımı hızlandırıp boynuna atladım. "Bu kadar özlendiğimi bilmiyordum".

Deyince gülümsedim E hadi o zaman arabaya geçelim dedi." Tamam deyip adımlarımı o yöne doğru hızlandırdım tam binecekken gözlerime Aras takıldı bize bakıyordu ama Çağrıyı öldürecekmiş gibi bakıyordu . Daha fazla oyalanmayıp bindim.
Çagrıyla baya bir konuştuktan sonra evime bırakacaktı ben istemedim ilk ikna olmadı sonra çok üstelemedi zaten.

Kulaklığımı takıp müzik dinlerken eve yaklaşmış olduğumu anladım karşımda gördüğüm şeyle kalakaldım...

Bu arada yorum ve vote verirseniz çok sevinirim hepiniz öpüldünüz 😘
            Hoşçakalın 🙋

Bir Garip AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin