2.Bölüm ➰

30 1 0
                                    

Gördüklerim karşısında şok olmuştum(şok değil bim sjssj tmm sustum ) Aras bir kızı duvara yapıştırmış öpüyordu kızın inleme sesleri kulağımı delip geçiyordu ben de hızlı adımlarla yanlarından geçtim . Umarım görmemiştir.

Nedensizce canım yanmıştı bananeyse eve vardığımda zile basıp bekledim.  Annem açınca" hoşgeldin bitanem " Deyip geçmem için kenara çekildi bende" hoşbuldum anne"deyip koltuğa oturdum annem "Derencim bugün önemli bir yemek var ve seninde gelmen gerekiyor ".

Deyince peki anne deyip sofraya oturdum yemeğimi yeyip yatağa oturdum Aras ve o kız geldi aklıma bedenimi kırgınlık ve kıskançlık sardı ne yaparsa yapsın banane deyip geçiştirdim gardrobun önüne geçip elbise bakmaya başladım gözüme kestirdiğim elbiseyi görünce gülümsedim .

Buz mavisi dar dizimin bir karış üstündeydi hemen giyinip saçlarımı dalgalandırdım. Rimel ve parlatıcımı sürdükten sonra hazırdım .

Topuklularımı giyip elime çanta aldıktan sonra aşağı indim. Annemin bakışları oldukça beğendiğini gösteriyordu " çok güzel olmuşsun Derencim"deyince teşekkür ettim. Arabaya bindik yolculuk nihayet bittiginde içeri girdik .

Babamın karşısında bir çift oturuyordu nezaketen selam verip karşılarına oturdum. Havadan sudan konuşurlarken gözler bana döndü . "Derencim umarım okuluna alışabilmişsindir". Deyince bende tebessüm edip tabi alıştım deyince kadın oğlumla aynı sınıftasınız o da birazdan gelir deyince merakım iyice artmıştı neyse gelince görürdük nasıl olsa .

Yemekler geldi ben aç olmadığım için tatlı istemiştim. Kesmekle mesgulken kadın "oğlum hoşgeldin "deyince bakışlarım o tarafa döndü. Aras bana bakıp alayla gülümsüyordu . Annesi "tanışıyorsunuz sanırım" deyince ben pek değil deyip konuyu kapattım .

Onlar iş hakkında konuşmaya başlamıştı Arasın bakışlarını üzerimde hissediyordum ona bakınca yanılmadığımı anladım bu bakışma uzun sürünce anneme lavaboya kadar gidiyorum deyip ayrıldım. Işimi halledip çıktım ben dönecekken birisinin beni tutup duvara yapıştırmasını beklemiyordum.

Arasla oldukça yakındık arada mesafe yok denecek kadar azdı . Ben de Aras naptığını zannediyorsun deyince . Aras" bugün olanları gördüğünü biliyorum deyince" ben de lafı yapıştırdım. "Sen de sevgilinle yolun ortasında yiyişmeseydin görmezdim!" dedim onu orda bırakıp yerime geçtim biraz sonra kalktık . Eve vardığımızda direk odama geçtim.

Arasla konuşmam aklıma gelince sinir tüm bedenimi sardı boş verip
Üzerimi değiştirip uyudum .Sabah lanet alarmın çalmasıyla uyanmak zorunda kaldım lavaboda işlerimi halledip çıktım üniformamı giyip saçlarımı düzleştirip parlatıcı ve rimelimi sürdükten sonra hazırdım. Ayakkabılarımı giyinip çıktım . Okula gelene kadar müzik dinledim .

Sınıfa girince Selin gözüme çarptı kafasını sıraya koymuş uyuyordu rahatsız etmek istemedim yerime geçip oturdum. Hoca geldi klasik şeyler olunca derse başladı tabikide dinlemedim . Başımı sıraya koyup uyudum yanımda hareketlenme olunca Arasın geldiğini fark ettim yandan inceleme fırsatım olmuştu. 

Yüzü bebek gibi pürüzsüzdü yüzü kemikli ve elmacık kemiği belirgindi saçları ve gözlerinin uyumuna diyecek birşey yoktu zaten . Ben onu süzerken" beni gözlerinle yemen bittiyse artık "deyince alayla gülümsüyordu keşke yerin dibine girseydim ne diye bakıyorsam zaten pis maymun diye içimden geçirirken zil çoktan çalmıştı zaten .

Selinle kantine indik birşeyler yerken yanımıza iki çocuk geldi ama yunan tanrıları gibiydi ikiside ağzım açık kaldı. Arasın olduğu tarafa bakınca bize baktığını anladım. Gözlerinden alev çıkacakmış gibi bakıyordu açık teni kırmızı tonlara bürünmüştü nedensizce hoşuma gitti.

Düşüncelerimi bir kenara bırakıp çocuklarla tanıştım. Selin zaten tanıyormuş ." Ben Emre" " Ben de Burak ". Ben de kendimi tanıtınca konuşmaya başladık. Baya kafa çocuklardı bu akşam bara gitmeyi teklif ettiler . Ilk karşı çıksamda bende kabul ettim. Selinle sınıfa geçtik. Aras hemen yanıma oturup kızgın bir şekilde "o çocuklarla ne konuştunuz "diye sordu.

Seni  ilgilendirmez deyip önüme döndüm aniden kolumu sıkıp söyleyeceksin deyip yüzünü bana döndü ben de "canım acıyor bırak" dedim. Umrunda bile değildi. Hoca sınıfa girer girmez bıraktı . Gözlerim dolmuştu ama ağlamamalıydım . Sonunda çıkış zili çalıp çıkmıştık. Direk eve gittim kolum kızarmıştı. Öküz gibi sıkarsa nolacak ama ben sana ne yapacağımı biliyorum . Akşam olmuştu üzerime kıpkırmızı dar bir elbise geçirdim.  Saçlarımı dalgalandırıp salık bıraktım . Dudaklarıma kırmızı ruj sürdüm gözlerime de eyeliner çektim aynaya baktığımda aşırı guzel   olduğumu gördüm  .

Son olarak ayakkabılarımı giydim ve çantamı  alıp çıktım . Kapının önünde bekliyordum . Araba yanıma yaklaşınca Selin Emre Burak olduğunu gördüm Emre ıslık çalıp "çok sexysin " derken Burak "çok kısa değilmi "?deyince dizimin bir karış üstümde sadece dedim.Selinde hadi binelim artık deyince ilerledik. Barın önüne gelince Burak önden gitti  . Bizde girecekken koruma durdurdu. Burak "benimleler"deyince adam yol açtı . Içeri girer girmez sigara dumanının kokusu geldi . Sonra öpüşenler pistte orasını burasını elettenler. Daha fazla bakmadım. Masaya oturduk annemden uzun uğraşlar sonucu izin koparabilmiştim. Onlarda 1 aylık yurtdışında olacaklardı .

Hepsi alkol aldı ben de tabi zaten yarın okul yoktu . Biz sohbet etmeye baya dalmıştık . Ben de alkolün dozunu kaçırmıştım. Dans müziği çaldı Selin ve Emre dansa gitti tabi onların kafalarıda gidikti. Burak bizde dans edelimmi deyince olur dedim dans ederken gözlerim bir çift yeşil gözde takılı kaldı .

Umursamadım nihayet dans bitti hepimiz oturduk . "Benn lavaboyyya kadar gidecemm" deyip ayrıldım ordan. Işimi halledip çıktım bir çift kol beni duvarla arasına sıkıştırdı baktığımda Aras olduğunu anladım kendimi tutamayıp "ooo Aras beyy yine naapptıkk acaba" deyip güldüm hay lanet olsun o içtiğim alkole dediklerimi duymamış gibi bir hali vardı yada aldırış etmedi .

"Burda ne işin var senin "deyip sordu . Ben de bir elimle yüzünü okşamaya başladım ağzımdan istemsizce çıkıyordu bu laflar gözlerinin rengi çok güzelmiş deyip gülümsedim  . Yüzünün her zerresine dokundum en sonunda elim dudaklarına gitti orda takılı  kaldı . Arasa baktığımda bana" yapma " dedi gözlerinin rengi koyu yeşile dönmüştü .

Umursamadım "dudakların çok dolgunlar ve yumuşak pespembe "deyip tam konuşacağım sırada hiç beklemediğim bir şey oldu...

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum lütfen emeğe saygı ... Öpüldünüzz😘

Bir Garip AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin