Part 20 8/10 marton♥️

5 0 0
                                    

Jeg tog hans trøje og Hev den over hovedet på ham. Shit den Mave! Den var da helt utroligt! Der gik ik mere end 5 minutter før vi havde taget tøjet af hinanden og så kan i nok godt regne ud hvad der skete😏😉 så skal jeg nok lade vær med at gå i detaljer. Jeg kan sige så meget at den var min føste gang og at jeg er glad for det var ham der skulle gøres med❤️
Jeg kiggede på klokken. 23:47 stod der. Vi lagde os sammen under hans dyne. Jeg havde kun min g streng Og stropløs top på. Han havde selfølgelig hans undertøj på. " hvordan har du det?" Spøger Alex roligt. " godt. Det har været den bedste dag i mit liv" " mener du det?" " selfølgelig mener jeg det. Den har været fantastisk tak for en fantastisk dag Alex!"
" tak for en Fantastisk måned med dig Julia"
" jeg håber vi er sammen flere år endnu. Du er nok det bedste der længe er sket for mig"
Uden vi hørte åbnes hans døren ind til hans værelse pludselig og i d kom hans forældre. De kigge. Mistænkeligt ned på bunken med tøj på gulvet. De lukkede stille døren i da de så mi e frie skulder. Den er jo også skrupuløs min top såeh.. da de havde lukket døren var både nig og Alex ved at flække af grin. " undskyld mine forældre"
" det gør ikke noget i overhovedet. Jeg er glad for de ikke kom mens vi er igang" " også mig" sags han grinende han ligger sin overkrop henover mig og kysser min hals . Alex tager en tot hår om bag væk fra mor hoved og om bag øret efter kort tid er vi begge faldet i søvn.

Story bookWhere stories live. Discover now